VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 52

Onderwerp: favoriete vakantiebestemming

1.    #1
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Standaard favoriete vakantiebestemming

Wat is jouw favoriete vakantiebestemming?
    Die van mij is tot nog toe Canada. Ik heb daar 7 weken rondgereisd met rugzak en ben helemaal geworden op het land. Ik zou er vandaag gaan wonen als ik de kans kreeg
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

2.    #2
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: favoriete vakantiebestemming

Dat lijkt me nou een onwijze ervaring. Gewoon met een rugzak erop uit en gaan....Ach wie weet, als ik uit de kinderen ben, met pensioen. ga ik samen met mn rollator op pad! :P
    Maar ik zou nog weleens naar Amerika willen. De Niagara watervallen bekijken. En naar Graceland gaan...En..en ..en...nog zoveel meer!

3.    #3
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Dat is echt geweldig diedeldie. Ik heb het 3 keer gedaan. 1 keer Australi? met mijn toenmalige vriend, 1 keer Nieuw-Zeeland alleen en Canada natuurlijk (ook alleen). Het is zeer verslavend!
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

4.    #4
    Gedeactiveerd webrunner's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Mexico is ook geweldig hoor!
    Vooral de mensen en het eten !

5.    #5
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Mijn favoriete dichtbij bestemming is toch wel Spanje, maar dat komt ook omdat ik Spaanse les heb gehad en het dus leuk vind om de taal te oefenen.
    Mijn wens is om in de toekomst nog naar Amerika en Australie te gaan. Ik heb op het net wat mensen leren kennen, die ik graag in het echt zou willen ontmoeten. Ik heb al iemand ontmoet die in Engeland woont, die heb ik ook online leren kennen en dat was zo leuk, dat we elkaar nu zeker 3 keer per jaar zien. (en iedere dag ongeveer spreken)

Daarna staat op mijn lijstje Zuid Amerika, vanwege de taal, de cultuur en alle andere redenen die je maar kan bedenken.

6.    #6
    . Caro's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik ben na een geweldige vakantie helemaal verliefd geworden op West-Amerika, de National Parks daar zijn echt overweldigend! In diezelfde vakantie hebben we op de terugweg een tussenstop gemaakt in New York, daar wil ik ook zeker weer eens naartoe! (Als het schip met geld binnen komt varen). We zaten er tijdens de aanslagen, ik zou het ook graag eens onder normale omstandigheden bekijken, het is echt een fantastische stad!

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Italie en Portugal!!! Lekker aan de zee of aan het Gardameer...heeerlijk!!
    I used to be perfect,now i am even better.

8.    #8
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik heb nog lang niet alles gezien maar mn grote favoriet is tot nu toe Mauritius.Maar Italie vind ik ook geweldig,dat hele sfeertje wat daar hangt.Mooie mannen...mooie spullen en heerlijk eten
    !

9.    #9
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Sloveni?!
    Voor de natuur, de afwisseling, de mensen, het eten etc.

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

tsja Griekenland is nr 1, maar dan speelt zeker mee dat daar familie woont omdat mn man er geboren is.
    We hebben een klein appartementje in Athene en als je de stad kent is het fantastisch.....maar Barcelona komt op een gedeelde eerste plaats een top stad...je hebt er alles strand, veel shopgelegenheid(erg belangrijk) mooi weer en lekker eten......
    Ben ook naar Amerika geweest maar was daar niet kapot van! Canarische eilanden idemdito heerlijk weer maar dat was dan ook alles.
    Maar met een rugzakje de hort op lijkt me fantastsch, maar dan moeten de kids het huis uit zijn

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Hallo dames,

Is ??n van jullie wel eens in Thailand geweest? Daar is het echt te gek. Het ticket is even een investering (tussen de ? 500 en ? 800 circa) maar als je er eenmaal zit voel je je de koning te rijk daar. Simpel eten op straat kost vanaf ? 0,50 tot heel luxueus uit eten in een 5* voor circa ? 5 p.p. Ik hield het er 3 maanden makkelijk uit voor nog geen ? 1000. Een echte aanrader! (en de zon schijnt er natuurlijk altijd!). In december weer een paar weekjes. Oud& Nieuw vieren daarzo...

Groetjes van Laura

12.    #12
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Dat van Thailand had ik wel 's gehoord ja. Kennisje van mij is stewardess en vertelde dat ze van haar dag-geld in Thailand altijd geld over hield, min of meer, omdat de levensstandaard zo laag is. En mooi spullen kan je er ook kopen, het is geweldig winkelen, heb ik me laten vertellen!

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

mijn favoriete vakantiebestemming is engeland k ga er in december voor de 6e of 7e keer heen.
    ik heb er zin an.
    behandel iemand zoals je zelf behandeld wilt worden.

14.    #14
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik ben ook al een flink aantal keer naar Engeland geweest en vind het vooral tegen kerst erg leuk. Maar voor het weer hoef je er niet heen te gaan.

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

TURKIJE!!! Ben er nog maar 1 keer geweest, maar zeker niet voor de laatste keer!

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Je favoriete BH
    Door Heaven in forum Mode & trends
    Reacties: 53
    Laatste Bericht: 05-02-12, 00:01
  2. wat is je favoriete attractiepark
    Door ~Miss-Irri~ in forum Reizen & vakantie
    Reacties: 37
    Laatste Bericht: 16-05-08, 08:24

Bladwijzers

Forum Rechten