VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 56

Onderwerp: model

1.    #1
    . Racey's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Standaard model

Ik weet niet precies waar ik het neer moet zetten maar ik denk dat dit wel een geschikte plek is..

Ik wil graag verder gaan met modellen dingen enzo dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn die als model gewerkt hebben of met een model gewerkt hebben en mensen dei goede modellen bureaus en goede fotograven weten!

Ik ken er zelf ook wel een paar maar toch is het fijn om van andere mensen ook nog wat betrouwbare adresjes te krijgen! Want het is natuurlijk nooit fijn als je bij een faker terecht komt..

En als iemand nog een tip heeft of iets dergelijks! Die zijn altijd welkom!!
    I just take my chances, life enhanses with every person I meet! Choose direction use selfreflection to get everything that I need!!!

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Standaard Re: model

<b>
    Ik ben ooit gevraagd door "caractere" in Etten-Leur.. Maar ik ben er niet op ingegaan (stom he haha).. dus qua adressen kan ik je niet helpen..
    </b>
    Liefs Suzanne, mama van Lo?s* en Mikai<br /><br /><br />[url=http://www.babybrabbel.nl][img]http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1122707220/3/1/1/255/165/165/0/148/206/mikai.png[/img][/url]

3.    #3
    . Pam mam's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

ik ben ook beig in de modellen wereld
    je mag me gerust een mailtje sturen anders word het zo een lang verhaal waar de rest niks aan heeft
    [FONT=Franklin Gothic Medium][SIZE=3][COLOR=#9932cc] Trotse mama van twee schitterende dochters en een prachtige zoon!!![/COLOR][/SIZE][/FONT]

4.    #4
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Uhm... maar misschien vinden andere mensen het wel leuk om te lezen, ook al 'hebben ze er niks aan'. Dus je kan het hier rustig neerzetten hoor!

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Dazzler, ik zou je verhaal best willen lezen.

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

ik ook hoor!!!
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

7.    #7
    . Pam mam's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

ik wil het jullie graag vertellen
    ik ben bezig met modellen werk
    vind het erg leuk om te doen maar je moet vreselijk uitkijken wat je doet
    teneerste als je modellen werk wilt gaan doen kun je je aanmelden op www.dutchheaven.nl
    hier komt je foto op te staan en kun je een hele portfolio maken
    een fotograaf kan je dan zien en een aanvraag op je doen
    ik heb een voor waarde dat ik nooit alleen kom je komt voor het eerst bij iemand en je weet nooit meteen hoe ze zijn
    ook met naakt foto's moet je vreselijk uitkijken
    dit heb ik een paar keer gedaan en nu zijn mijn foto's dus ergens in de wereld waarvan ik niet weet waar
    ze zijn verkocht door de fotograaf maar die zegt van niet
    dat ik een voor deel als je meerdere fotografen kent je hoort dingen
    op dutchheaven staan over het algemeen goede en betrouwbare fotografen die je zelf dus ook kan aanspreken er zit een forum op waar modellen worden gevraagt en daar kun je dus ook zelf op reageren
    wat modellen buro's betreft je hebt er een paar onlie staan
    zelf sta ik ingeschreven bij bbabes ik word model ( hier nooit heen gaan ) en just people
    hou mijn modellen werk is begonnen is ook wel een leuk verhaal
    mijn schoonzusje had een site gevonden waar ze mij ook naartoe heeft gelootst
    beiden wonnen we een shoot en zijn toen doorgegaan naar een andere site
    ik ben ondertussen miss lingerie en heb op dh al veel aan vragen gehad
    word binnen kort hostes op een vak beurs en ga voor stopaids now me laten bodypainten
    na nu al veel shoot gehad te hebben en er weer meer krijg elke week
    ben ik het nog lang niet zat
    wil graag verder komen dat dit
    het is moeilijk want het is een kei maar dan ook kei harde wereld
    een wereld vol jaloezie
    zelf hou ik er niet van om uit de hoogte te doen en dat is wel een iegenschap van heel veel modellen
    maar als er verder nog vragen zijn stel ze gerust maar ik wens racey veel succes in de modellen wereld en wie weet
    kom ik je nog ergens tegen
    [FONT=Franklin Gothic Medium][SIZE=3][COLOR=#9932cc] Trotse mama van twee schitterende dochters en een prachtige zoon!!![/COLOR][/SIZE][/FONT]

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Post waarderingen

Ik heb me gisteren aangemeld als model voor een fotoclub, mijn vriend is daar een tijd lid geweest dus ik weet hoe betrouwbaar het is. Maar ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten, het verdient wel lekker. Ik liet ze mijn "portfoliotje" zien en daar waren ze wel tevreden over geloof ik. Het is de bedoeling dat ik model sta voor lessen zowel groeps als individueel. Heeft iemand ervaring met dit soort dingen en is iemand nog verder gegaan als model nadat dit topic insliep?

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Van wat ik tot nu toe van je heb gezien, ga je dat vast heel goed doen! Succes ermee!

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Post waarderingen

Dank je! Het blijft gewoon een hobbie voor me maar ik vind het leuk om er wat meer mee te doen dan alleen poseren voor mijn vriend en het geld kan ik goed gebruiken. Dat ik daar naakt ga poseren maakt me in iedergeval niet zo veel uit, daar ben ik erg makkelijk in zoals je misschien al dacht.

11.    #11
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Als ik zo'n figuurtje had, zou ik het wsl ook wel durven!

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Post waarderingen

Als je het wil doen dan moet je er gewoon voor gaan

13.    #13
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Uhm, nou nee . Ben inmiddels 34, en de zwaartekracht is aan het winnen. Daarnaast ben ik zwanger

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Post waarderingen

Een zwangere vrouw is toch juist een mooi gezicht? Dat zou juist een periode zijn waarin ik mijn lichaam wil laten vast leggen

15.    #15
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ja, dat zeker, maar dan wel prive . Maar hou ons maar op de hoogte met je mooie foto's!

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. holland's next DOG model.
    Door mi-ran-da in forum Oproepjes / contact gezocht
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 06-10-07, 09:46
  2. Hollands Next Top Model is een dief
    Door Nancy_ in forum Nieuws
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 18-07-07, 13:35

Bladwijzers

Forum Rechten