Oproep ?Ik kan niet opschieten met mijn schoonfamilie?

Het KRO-programma "Wat zou jij doen?"is een discussieprogramma, gepresenteerd door Karin de Groot, dat zeer uiteenlopende dilemma's behandelt aan de hand van de verhalen van ervaringsdeskundigen. Ter ondersteuning van deze verhalen nodigen wij ook altijd een deskundige op het betreffende gebied uit. Het publiek neemt deel aan het gesprek, en de kijker wordt geprikkeld om na te denken over zijn eigen standpunt in de kwestie. Centraal tijdens het programma staat altijd de vraag "Wat zou jij doen?"

Het programma is vorig seizoen voor het eerst uitgezonden en de nieuwe reeks afleveringen zijn vanaf half februari 2005 op tv te zien. Voor ??n van de komende afleveringen zoek ik mensen die te maken hebben gehad met het volgende dilemma:

?Ik kan niet opschieten met mijn schoonfamilie?

Het is niet onze bedoeling om het dilemma eenzijdig te belichten. Ik zoek mensen die wellicht voor dit dilemma gestaan hebben, maar daar nu een oplossing voor hebben gevonden, mensen die nog steeds problemen ervaren met (iemand van) de schoonfamilie, mensen die juist erg goed met hun schoonfamilie omgaan of mensen die misschien nog wel contact hebben met hun ex-schoonfamilie, maar niet meer met hun ex-partner.

De opname staat gepland op 10 of 11 mei en neemt ongeveer 3 uur in beslag.

Wil je mee praten in ons programma? Neem dan contact op via:

tel: 020-3463730 of mail: remco.lentjes@eyeworks.tv