VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 64

Onderwerp: Heel jong zwanger

1.    #1
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Heel jong zwanger

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -speedje-
    Amaai , al die verhaaltjes geven mij er steeds meer zin in !! bij mij zou het begin juli moeten zin ok ik geef toe ik ben nog heel jong (14 bijna 15) en dat schrikt me een beetje af maar ik weet dat ik op mijn schatje kan rekenen ( hij is denk ik meer zenuwachtig als ik enveel meer bezorgt ) dusja bij deze weten jullie dat ook weer h? vele groetjes van "ik"
    Ik stuiter even heel hard uit mijn stoel bij dit berichtje. Hoe oud is je vriendje dan?

2.    #2
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Heel jong zwanger

Naar aanleiding van bovenstaand berichtje en de reacties in het uitgerekend-april topic hier een nieuw topic over heel jong zwanger zijn. Ik zal de andere berichtjes hier naar toe kopieren.

3.    #3
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Heel jong zwanger

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door armygirly
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -speedje-
    Hij is 21...
    Mag ik vragen of je er bewust voor gekozen heb speedje?

4.    #4
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik ben eigenlijk ook wel heel erg benieuwd of het een bewuste keus is of niet....
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

5.    #5
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Ik kan me niet voorstellen dat je daar op die leeftijd voor kiest, ik bedoel je zit net op de middelbare school hey. Dan ben je toch met andere dingen bezig dan met zwanger zijn of willen worden?
    Weet je dan ook wat er gebeurt als je eenmaal bevallen bent? Ik wist dat ik kinderen wilde hebben maar had geen idee op die leeftijd wat een kind hebben inhield hoor
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

6.    #6
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

ik was er op die leeftijd ook niet bezig AG, misschien zijn de tijden verandert.. je weet het niet, daarom ben ik er ook nieuwschierig naar... maar goed mijn mening is dan ook dat je op 14 jarige leeftijd nog een kind bent... en een kind die een kind moet opvoeden.... zal nu wel commentaar krijgen maar goed so be it. Een meisje van 14 moet de wereld nog leren kennen, moet nog een hoop leren.. staat aan het begin van puber worden. We hebben het wel over een baby krijgen, niet een babyborn kopen bij de bartsmith. nogmaals dit is mijn mening, en ik ben me kapot geschrokken van het berichtje op het forum.
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

7.    #7
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Ja hier nog een.
    Vind het knap als je er bewust mee bezig kan zijn en je weet wat er gaat gebeuren maar naar mijn mening kan dat niet op die leeftijd. Je mist een deel van je jeugd dan.
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Je mist zo veel als je al zo jong moeder wordt. Als je vrienden net uit beginnen te gaan, moet jij thuis blijven bij je uk. Gewoon studeren zit er ook niet in.

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

En de meeste relaties die al zo jong een kind krijgen, lopen snel stuk. Ik kan wel een paar uitzonderingen, maar 9 van de 10 keer lopen die relaties hartstikke stuk.

10.    #10
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

ik vind dat er nog wel een verschilletje zit tussen "jong moeder" en op je 14e moeder.... en op je 14e kan je nog niet echt van een relatie spreken vind ik... dat heet verkering... of zijn de tijden nu zo onwijs veranderd dat je als je op dag 1 ongesteld word je meteen aan een kind maken gaat denken.....

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Al was ik op mijn 14de zwanger had ik denk abortus laten plegen. En dat zegt genoeg want ik namelijk heel erg tegen abortussen!

12.    #12
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

ik ben ook erg anti abortus, ik weet ook niet wat ik zou doen als het mijn dochter zou overkomen maar wat ik wel weet is dat ik uit mijn vel zou knappen van woede...

13.    #13
    . Doenja's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Ik ben wel eens heel benieuwd naar Speedje haar verhaal! Ja, ik vind 14 ook heel jong, maar het is maar net hoe ze er mee om gaat en of ze een beetje met beide benen op de grond staat! Speedje, hoe zit dat nu meid?? Zelf zou ik er niet aan moeten denken! Met 14 was ik zelf nog een kind.... moet ook eerlijk zeggen dat ik ook wel schrok toen ik Speedje haar eerste berichtje las!!

14.    #14
    . Dinkie76's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Kimmieco, zou je echt uit je vel knappen van woede? Ik zou het heel erg vinden als mijn dochter dat zou gebeuren, maar ik zou eerder verdrietig zijn dan woedend.

Dat meisje weet niet waar ze het over heeft. En dan ook nog van die opmerkingen in een ander topic dat ze bij de skinheadscene hoort. Dat je dat open en bloot durft te schrijven, ik zou me dood schamen...

15.    #15
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik zou ook vooral heel verdrietig zijn als mijn meisje van 14 zwanger zou worden. Boos worden heeft geen zin want het is nu eenmaal zo.

Ik ben ook benieuwd naar Speed haar verhaal, hoop dat ze nog durft te posten hier!

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Zwangerschapstest met h??l h??l licht streepje..Positief?
    Door Lindaa-tje87 in forum Kinderwens
    Reacties: 36
    Laatste Bericht: 19-02-15, 10:16
  2. heel, heel , heel erge tatoeages
    Door felice in forum Beauty & cosmetica
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 18-04-14, 08:57
  3. Reacties: 15
    Laatste Bericht: 07-11-13, 21:55
  4. 25 Weken zwanger, maar nog geen naam. Heel graag even stemmen!
    Door mies81 in forum Zwangerschap & bevalling
    Reacties: 50
    Laatste Bericht: 19-07-09, 23:29

Bladwijzers

Forum Rechten