VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Enquete! (voor mijn zoon)

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Post waarderingen

Standaard Enquete! (voor mijn zoon)

Hi Allemaal,

Ik ben net nieuw hier, maar zou jullie nu al om een gunst willen vragen.
    Mijn zoon loopt stage bij een waterschap waar hij een enquete heeft gemaakt,
    om te peilen hoe 'de burgers' over verschillende aspecten denken wat betreft
    een waterschap.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze enquete, die hieronder als voorbeeld
    geplaatst is, voor mijn zoon willen invullen. Hij zegt dat het maar een kleine 10 minuutjes duurt.

Als je een mailtje stuurt naar ###Email adres verwijderd door administrator, gebruik een persoonlijk bericht ####, zal mijn zoon je de enquete toe mailen,
    zodat je dit op je gemak kunt invullen.

Alvast bedankt!

----

Hallo,

Alvast bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze enqu?te te willen invullen.

Ik loop stage bij een waterschap, het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier.
    Ik ben bezig met de schouw, dat is het controleren in de herfst van de watergangen (slootjes enz) om ervoor te zorgen dat deze niet verstopt raken of het water niet meer kunnen afvoeren.

Om een beetje te weten te komen hoe ?de burger? denk over bepaalde onderdelen die hier iets mee te maken hebben, heb ik een enqu?te gemaakt.

Bij sommige vragen is een antwoord nodig uit 1 van de vorige vragen. Deze antwoorden, geldend voor vraag 1, 3 en 9 staan helemaal onderaan.

Bij iedere vraag zijn 2 of 3 antwoorden. Verwijder de mogelijkheden die niet tot jou keuze behoren, zodat ik de enqu?te straks duidelijk kan verwerken.

Vraag 1: Weet je wat een waterschap doet?
    (vertel naar eigen mening wat dit inhoudt zonder dit op te zoeken,
    ik bepaal dan wel of dit goed is of niet. Het mag alles zijn; kernwoorden, net stukje tekst of gewoon wat gebrabbel)(antwoord staat helemaal onderaan deze post)

(kijk voor de volgende vraag ff onderaan zodat je weet wat het waterschap doet)
    Vraag 2: Nu je weet wat een waterschap is, vind je dan dat het waterschap zijn werk goed doet?
    -Ja
    -Nee (vertel even kort waarom niet)

Vraag 3: Weet je wat een natuurvriendelijke oever is?
    ik bepaal dan wel of dit goed is of niet. Het mag alles zijn; kernwoorden, net stukje tekst of gewoon wat gebrabbel)(antwoord staat helemaal onderaan deze post)

Vraag 4: Ga je wel eens de polder in (fietsen, wandelen, enz)?
    -Ja
    -Nee (ga naar vraag 6)
    -Heel af en toe

Vraag 5: Zo ja, valt het je dan op hoe de staat van de oevers is?
    -Ja (en is dit dan goed of niet?)
    -Nee

(kijk voor de volgende vraag ff onderaan zodat je weet wat een natuurvriendelijke oever is)
    Vraag 6: Vind je dat dit meestal wel of niet voldoet aan jouw idee van een natuurvriendelijke oever?
    -Wel
    -Niet
    -Soms, hangt van de locatie af

Iedere burger die een eigen huis bezit betaalt per jaar geld aan het waterschap. Dit is voor een huis met 1 persoon 110 euro en voor een huis met meer personen is dat 220 euro.
    Dit moeten je, nu of later, betalen. Denk daar dus even bij na bij het beantwoorden van de volgende vragen.

Vraag 7: Vind je het investeren in natuurvriendelijke oevers een goede besteding van het geld van een waterschap (jouw geld dus)?
    -Ja
    -Nee
    -Geen mening

Vraag 8: Vind je dat de waterschapsbelasting omhoog mag om er voor te zorgen dat er zoveel mogelijk oevers natuurvriendelijk gemaakt kunnen worden? Dan praten we over ongeveer 10 euro, dat is 5% a 10% meer dan je nu betaalt.
    -Ja
    -Nee

Vraag 9: Weet je wat de term ?ecologie? inhoudt?

(kijk voor de volgende vragen ff onderaan zodat je weet wat ecologie is)
    Vraag 10: Vind je ecologie belangrijk?
    -Ja
    -Nee
    -Geen mening

Vraag 11: hoeveel heb je over voor de ecologie?
    -Veel
    -Gemiddeld
    -Weinig

Antwoorden:

Vraag 1:
    Een waterschap is een overheidsorganisatie die zorgt voor veilige dijken, optimale waterstanden en schoon water in sloten, plassen en kanalen

Vraag 3:
    Een natuurvriendelijke oever is een in de meeste gevallen minder steile oever dan gebruikelijk, waardoor de natuur zich er goed kan ontwikkelen en waarin planten en dieren kunnen leven.

Vraag 9:
    Ecologie is onze natuurlijk omgeving.
    Iemand die zich inzet voor de ecologie, maakt zich sterk voor het behoud van planten, dieren en schoon water.

Bedankt!!

2.    #2
    . Mammalie's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Enquete! (voor mijn zoon)

Vraag 1: Weet je van het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier doet?
    ik bepaal dan wel of dit goed is of niet. Het mag alles zijn; kernwoorden, nette stukje tekst of gewoon wat gebrabbel)(antwoord staat helemaal onderaan deze post)
    Antwoord: Neen

(kijk voor de volgende vraag ff onderaan zodat je weet wat het Hoogheemraadschap doet)
    Vraag 2: Als je denk dat je weet wat een Hoogheemraadschap is, vindt je dan dat het Hoogheemraadschap hun werk goed doen?
    -Ja
    -Nee (vertel even kort waarom niet)

Vraag 3: Weet je van een natuurvriendelijke oever is?
    ik bepaal dan wel of dit goed is of niet. Het mag alles zijn; kernwoorden, nette stukje tekst of gewoon wat gebrabbel)(antwoord staat helemaal onderaan deze post)
    Antwoord: Nee

Vraag 4: Ga je wel eens de polder in (fietsen, wandelen, enz)?
    -Ja
    -Nee (ga naar vraag 6)
    -Heel af en toe

Vraag 5: Zo ja, valt het je dan op hoe het staat van de oevers is?
    -Ja (en is dit dan goed of niet?)
    -Nee

(kijk voor de volgende vraag ff onderaan zodat je weet wat een natuurvriendelijke oever is)
    Vraag 6: Vindt je dat dit meestal wel of niet voldoet aan jou idee van een natuurvriendelijke oever?
    -Wel
    -Niet
    -Soms, hangt van de locatie af

Iedere burger die een eigen huis bezit betaald per jaar geld aan het waterschap. Dit is voor een huis met 1 persoon 110 euro en voor een huis met meer personen is dat 220 euro.
    Dit moeten je, nu of later, betalen. Denk daar dus even bij na bij het beantwoorden van de volgende vragen.

Vraag 7: Vindt je het investeren in natuurvriendelijke oevers een goede besteding van het geld van het Hoogheemraadschap (jou geld dus)?
    -Ja
    -Nee
    -Geen mening

Vraag 8: Vindt je dat de waterschapsbelasting omhoog mag om er voor te zorgen dat er zoveel mogelijk oevers natuurvriendelijk gemaakt kunnen worden? Dan praten we over ongeveer 10 euro, dat is 5% a 10% meer dan je nu betaald.
    -Ja
    -Nee

Vraag 9: Weet je wat de term "ecologie" inhoudt?
    Antwoord: De relatie tussen allen organismen (dat laatste woord is het enige woord dat ik onthouden heb bij biologie)

(kijk voor de volgende vragen ff onderaan zodat je weet wat ecologie is)
    Vraag 10: Vindt je ecologie belangrijk?
    -Ja
    -Nee
    -Geen mening

Vraag 11: Hoeveel heb je over voor de ecologie?
    -Veel
    -Gemiddeld
    -Weinig
    Het kan me geen Rugg schelen dat ik nep-Uggs heb

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Zwanger van mijn zoon
    Door Laura64 in forum Zwangerschap & bevalling
    Reacties: 17
    Laatste Bericht: 17-10-09, 18:20
  2. Mijn zoon valt steeds!
    Door Linn in forum Baby's & kinderen
    Reacties: 18