VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 45

Onderwerp: Zwangere kat...tips???

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Standaard Zwangere kat...tips???

Sinds twee weken weet ik dat mijn ??n van mijn poezen zwanger is. Het lijkt me echt hartstikke leuk om een paar van die kleine frummeltjes hier te hebben rondlopen. Gelukkig zijn er genoeg belangstellenden die er eentje willen hebben. Ik heb echter helemaal geen ervaring met zwangere katten en kan dus wel wat tips gebruiken. Ik ben ook het internet al aan het afstruinen, maar misschien kunnen jullie me ook nog wat tips van de hand doen.

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Zwangere kat...tips???

Tja... wat voor tips wil je hebben?

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik heb best veel nesten met kittens gehad dus weet er wel een beetje van af.

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Moet ik een plekje voor d'r maken waar ze kan bevallen, moet ik uberhaupt iets met die kittens als ze geboren zijn of moet ik moeders haar gang laten gaan, zorgt moederkat dat de kleintjes naar de kattenbak gaan, hoe houd ik in de gaten of ze wel genoeg voeding krijgen...eeehhh...alle tips zijn denk ik wel bruikbaar!

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Een mandje met een oude trui of zoiets kan als nestje dienen. De kittens doen trouwens de moeder na dus ze leren zelf eten en gaan vanzelf op de kattenbak. Als de kittens niet genoeg eten krijgen gaan ze veel krijsen en dan kan je het best ze zelf voeden met een flesje, maar dit gebeurt voornamelijk bij hele jonge moeder poezen.

6.    #6
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen