VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 90 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 1337

Onderwerp: Uitgerekend april 2005

1.    #1
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Standaard Uitgerekend april 2005

Hoi allemaal!
    Ik ben voor het eerst zwanger (spannend ) en ik ben eind april uitgerekend. Als jij dat ook bent, kom dan gezellig meekletsen hier!!
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Uitgerekend april 2005

Yes, dat ging makkelijk! Hypnosa, nogmaals mijn complimenten voor deze website!
    Ik zal me even voorstellen voor andere mensen die mij nog niet kennen. Ik ben 32, bijna 1 jaar getrouwd en 10 weken zwanger van onze 1e kindje . Ik mag niet klagen: ben soms misselijk, maar lang niet elke dag, heb maar 1x overgegeven tot nu toe. In het begin had ik wat minder energie maar dat is weer helemaal terug. Vrijdag 17 september gaan manlief en ik voor de eerste keer naar de gyneacoloog. Ik wordt steeds nieuwsgieriger, kan het nu al bijna niet meer afwachten. Gelukkig moeten we er al om 09.00 uur zijn

3.    #3
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Hoi Kokosje,

Ja, spannend he?! Krijg je dan een termijnecho? Wij krijgen in week 10 een termijnecho en ik ben zoooo benieuwd. Misschien dat het dan wat concreter gaat worden allemaal. Nu voelt het nog zo vreemd. Heb jij dat ook?

Groetjes,

Hypnosa
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Om eerlijk te zijn, we weten niet wat er gaat gebeuren. De huisarts had nl. contact met de gyn opgenomen omdat ik medicatie tegen epilepsie slik. Vervolgens heeft hij mijn mannetje gebeld (die is altijd bereikbaar) en doorgegeven wanneer de afspraak was.
    We gaan ervan uit dat ik een echo krijg, zeker gezien mijn medische achtergrond. Manlief vroeg gisteren of ik veel bezig was met zwanger zijn. Maar daar ben ik niet zo mee bezig, inderdaad, het is nog zo onwerkelijk en weet je, ik heb nauwelijks klachten. Dus ik zei: "Het? is maar goed dat er echoscopie bestaat, want dan wordt er in ieder geval bevestigd dat er inderdaad een mensje van ongeveer 6 centimeter rond zwemt".?
    Ergens vind ik het wel spannend hoor, maar dat is leuke spanning.

Bij de huisarts vond ik mijn bloeddruk nogal aan de hoge kant (ik heb de B-opleiding gedaan en het vak verpleegkunde gehad), maar hij zei dat het goed was. Dus daar ga ik wel van uit.
    Oja, ik ben 12 april uitgerekend.

5.    #5
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Ah, ik begrijp het. Je kunt dus wel medicijnen blijven slikken tegen je epileptie? Ik denk ook wel dat je dan een echo zult krijgen Jullie zullen meer zien dan wij want ik krijg al een echo bij 10 weken. Misschien had ik beter kunnen vragen of ze het een week later konden doen. Maar ja, het wachten he?! Vandaag verloor ik 'iets vreemds' bij het plassen. Ik denk dat het wat oud bloed was. Ik schrok wel! Het was niet echt rood en heel weinig. Geen idee wat het werkelijk was.
    Wat het bezig zijn met zwanger betreft: ik ben er wel veel mee bezig. Ik lees over de ontwikkeling, ik heb een speciale zwangerschapsagenda gekocht en ik zie overal zwangere vrouwen lopen Toch voelt het tegelijkertijd onwennig en ook vraag ik mij weleens af of ik soms droom. Het blijft onwerkelijk zolang ik niks 'gezien' heb. Ik ben zeer benieuwd naar de echo!!
    Ik wens je veel succes!

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik ben er net vanaf..............volgende maand wordt mijn tweede al weer een jaartje! ik las ook van alles los en vast de eerste keer.de tweedekeerwas minder spannend maar toen las ik een super boek over hoe je je kind zo snel mogelijk een ritme geeft! En ja hoor zij sliep na zes weken de nacht al door, ik kan me voorstellen dat jullie daar nog niet aan toe zijn maar mensen lief was dat een zegen!!hahaah succes dikbuikjes!!

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

gefeliciteerd hypnosa leuk hoor en erg spannend!!! onze oudste is alweer 12 en de jonste 8 dus dat is alweer een tijdje geleden maar ik weet het nog als de dag van gisteren!!!

8.    #8
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lexy
    Ik ben er net vanaf..............volgende maand wordt mijn tweede al weer een jaartje! ik las ook van alles los en vast de eerste keer.de tweedekeerwas minder spannend maar toen las ik een super boek over hoe je je kind zo snel mogelijk een ritme geeft! En ja hoor zij sliep na zes weken de nacht al door, ik kan me voorstellen dat jullie daar nog niet aan toe zijn maar mensen lief was dat een zegen!!hahaah succes dikbuikjes!!
    Dank je wel lexy!
    Even over dat 'super boek'. Zou je de titel kunnen vermelden hier? Ik ben zeer benieuwd naar dat boek :P

9.    #9
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Bedankt Corien! We zijn natuurlijk heel erg blij
    Goh, alweer zulke grote kinders, hehe. Ik ben al blij als ik de eerste 13 weken doorben :P Daarna durf ik pas echt te gaan genieten van alles.

10.    #10
    . Anne29's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard leuk forum!

Wat een goed plan Hypnosa... ik werd ook een beetje kriebel van het Viva forum. Goed initiatief dus!
    Ik kom graag hier mee schrijven!
    Ik ben voor de tweede keer zwanger en ben 20 april uitgerekend. Ik ben vorig jaar op 1 juli in Egypte bevallen van een heel lief jongetje en we gaan nu dus voor de tweede. Ik heb nog weinig last van de zwangerschap, op extreme haaruitval en vermoeidheid na dan. Vorige keer ben ik echt geen haar kwijtgeraakt maar nu blijft het uitvallen? Balen dus!
    En verder lust ik opeens geen kruidenthee meer, en dat terwijl ik normaal nooit zwarte thee drink.. nu dus wel. en ik heb een enorme behoefte aan zoet, dus dat mijn kantoor boven de Jamin is, komt heel ongelukkig uit!

Ik kom hier snel weer kijken. wie weet stappen er meer dames van het vivaforum over!

groetjes,
    Anne
    Mama van Daan (1 juli 2003) en Hidde en Pepijn (1 maart 2005)

11.    #11
    . Anne29's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

En effe kijken hoe het eruit ziet met een foto van mijn lieve zoontje in mijn profiel! hoop dat het werkt..
    Mama van Daan (1 juli 2003) en Hidde en Pepijn (1 maart 2005)

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Hoi!! Nou wat een goed idee! Ik ben ook een beetje "klaar" met viva...jammer hoor, ik ben al eens eerder verhuist met een forumgroepje, toen van zwanger.nl naar viva omdat d?t nieuwe forum ook vreselijk was.

Goed; ik zal me opnieuw voorstellen; ik ben Chantal, moeder van Emy die 2 jaar is. Na haar heb ik helaas 3mk gehad en nu ben ik opnieuw weer zwanger (morgen 10 weken) 2 echo's gehad, beide waren goed!!!!
    Nu krijg ik met 12 weken nog een laatste echo en dan mag ik weer naar de vk toe. Uiteindelijk zal ik wel in het zkh moeten bevallen, ivm mijn vorige bevalling die uitliep in een keizersnede. Dat vind ik wel jammer maar ja; het is voor mijn eigen bestwil...

Ik begin al een aardig buikie te krijgen, dus bij mij gaat het wel op; dat je eerder toont met een 2e!

Ik hoop dat de rest zich ook aansluit hier! Groetjes Chantal
    [url=http://www.babybrabbel.nl][img]http://www.babybrabbel.nl/dynban/9maandenbanner/1113602400/2/255/165/165/1.png[/img][/url]

13.    #13
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Welkom Tally en Anne29. Leuk dat jullie hier mee komen kletsen
    Ik ben net terug uit de stad en ga nu even lunchen (ha ha het is 16.03uur).
    Ik reageer zeker nog op jullie

14.    #14
    . Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Hoi allemaal,

Mag ik me ook bij jullie aansluiten ?
    Ik ben francien. Ik ben nu 11wk en 1dg zwanger van ons derde kindje. Onze oudste dochter is ruim 6,5 en de jongste net 4jaar.

Met 8wk en 4dg hebben we een goede echo gehad. De 30e mogen we nog een keer terug komen voor een echo. Dan zijn we 13wk zwanger.

Mijn uitgerekende datum is dus 7 april.

Tot gauw.

Groetjes Francien
    [url=http://vrouwenpower.nl/banner/][img]http://vrouwenpower.nl/banner/tickers/image/bday/bg010/flower3/2011-4-4/-539/366/WWFuYVwncyA2ZSB2ZXJqYWFyZGFnIGlzIG92ZXI=[/img][/url]

15.    #15
    . lelie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Hoi,

Nou, ik ben dus ook maar overgestapt vanuit het viva-forum. Dat is sinds de vernieuwing toch niet echt snel meer. Dit ziet er een stuk handiger uit allemaal. Ik ben Aurelia, 26 jaar en zwanger van de 2e. Zoals iedereen van Viva wel weet heb ik inmiddels 1 echo gehad, die op zich goed was. Omdat het kindje niet bewoog, moet ik donderdag wel voor een 2e echo. Ben dus nog wat ongerust, maar hoop dat ik donderdag kan meedelen dat alles toch goed is. Ik ben uitgerekend op 1 april en dat is dezelfde uitgerekende datum als bij mijn 1e kindje. Die is dus net wel of net geen 2 jaar als dit kindje geboren wordt. We hopen natuurlijk dat hij/zij niet op precies dezelfde dag geboren wordt. Dat werd trouwens uiteindelijk 14 april.

Ik hoor jullie ook al over groeiende buiken en daar heb ik dus ook al 'last' van. Kan mijn broeken nog wel dicht krijgen, maar het zit niet echt lekker meer. Mijn positiekleding vind ik juist nog weer erg groot. Op mijn werk weet nog niet iedereen het, dus ik wil ook nog niet echt dat je het supergoed ziet. Zodra je positiekleding gaat dragen valt je buik ook meteen zo op. Maar goed, als donderdag alles goed is, mag iedereen het weten hoor! Tot die tijd red ik me nog wel even met wat wijdere broeken en rokken met elastiek.

Groetjes Aurelia
    12w 1d
    [url=http://www.TickerFactory.com/]<br />[img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;41;86/st/20081108/n/Lorijn/dt/6/k/7658/age.png[/img]<br />[/url]<br /><br />Trotse moeder van Sylke 14-04-03, Thirza 08-04-05 en Lorijn 08-11-08

Pagina 1 van de 90 12311 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Uitgerekend in 2014
    Door draakje1991 in forum Zwangerschap & bevalling
    Reacties: 13
    Laatste Bericht: 25-08-14, 00:09
  2. April 2005 Mama's
    Door poppeke in forum Mama kletsgroepjes
    Reacties: 5014
    Laatste Bericht: 25-04-13, 12:45
  3. Uitgerekend juli-augustus-september 2005
    Door Bloemetje in forum Zwangerschap & bevalling