Vrouwen power: De site voor vrouwen die weten wat ze willen
Het gezelligste forum van Nederland en België:  4164051 reacties in 35650 topics door 8302 leden - Net geregistreerd: jarrodish - 12 maart 2010, 13:10:15
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
ACTIE: NU EEN GRATIS ÉLÉGANCE T.W.V €5,45 BIJ IEDERE AANKOOP IN DE  VP KIOSK !! hosted by:
Betrouwbare hosting door Nxs Internet
in   Uitgebreid zoeken in het forum!
  Home HOME   Forum FORUM   Vrouwen links WEBGIDS Koop de leukste tijdschriften nu online bij VP!! KIOSK Leuke top40 lijstjes met muziek, films en meer... STEM! Persoonlijke foto albums van onze leden FOTO ALBUMS Spelletjes spelen SPELLETJES Chatrooms CHAT Vrouwenpower kalender Kalender Leden lijst Leden Inloggen Log in Registreer Registreren  
Vrouwen Power!  |  Vrouwen Power  |  In the spotlight (Moderator: Kimberley)  |  Topic: Knorretje

Community

Nieuw!!= nieuw    Tip van VrouwenPower!!= tip!

Advertentie
Shoutbox
 Die strijk kan wel ff wachten...
Vandaag om 09:53:49 door Mrs Cena
 wacko
Vandaag om 09:46:26 door Von
 Kunnen jullie ff wachten met posten, dan kan ik beginnen met mijn strijkgoed..........
Vandaag om 09:45:19 door Von
 ik wil wel meedoen!
10 maart 2010, 15:23:30 door Bientje
 er is nog 1 plekje vrij in het VP-vragenspel! Wie doet er mee??
9 maart 2010, 11:10:25 door Cooperbazinneke

Shout archief

Community stats

75 gasten, 20 leden (3 verborgen)
sproetie, JackO, Sipie, Amber, *Marit*, Ninette, Doenja, chaootje, C4T, **Firefly**, pluismuis, Saantje, Cooperbaasje, raya, yvonne68, flowsie, blonde dog

Leden: 8302
Reacties: 4164051
Topics: 35650
Categorieën: 16
Aantal forums: 177
  Pagina's: [1] 2 3 4  Alle | Omlaag 
pagina:   « vorige volgende »
  E-mail dit topic naar een vriendin.  |  Printvriendelijke versie weergeven (ook sneller surfen!)  
Auteur Topic: Knorretje  (gelezen 3006 keer)
Kimberley
Forum moderator

Moderator
*

Reacties: 67.537 (PowerVrouw)
OfflineVrouw Bekijk profiel WWW Stats
« Gepost op: 30 augustus 2009, 10:52:45 »

Na een vakantieperiode nu weer een nieuwe spotlight.
Met deze week: Knorretje!! 

Ik vind het ontzettend leuk dat ik ben uitgekozen om een keertje in The Spotlight te staan. Leuk!
Zal eerst een stukje over mezelf vertellen…In het dagelijks leven heet ik gewoon Chantal, wel iets anders dan Knorretje.  Haha. Ben25 jaar woon sinds een kleine twee jaar op mezelf. Ik werk sinds enkele jaren in de gezondheidszorg, als verzorgende IG. Ik heb een baan waarin ik het ontzettend naar mijn zin heb, leuke, gezellige collega’s heb en daarnaast een geweldig team aan clienten heb! Nu ik ook nog doorgroeimogelijkheden krijg toegeschoven, heb ik helemaal niks meer te klagen.  happy

Liefde…In september 2008 leerde ik de liefde van mijn leven kennen. Op het stadsfeest, tijdens een avondje stappen met een wederzijdse vriendin. Gezellig gekletst en verder niks…Pas in november kwam ik hem weer tegen, maar dan op het wereldwijde web. Overal vond hij me, op Hyves, op MSN, via de mail. Urenlang zaten we op MSN en als ik weg moest gingen we verder per sms.  wub We zijn samen sinds 30 november 2008 en ik zou hem niet meer uit mijn leven weg kunnen/willen denken. Wat is het toch fijn om verliefd te zijn.  Verliefd

Muziek…Een onmisbaar woord in mijn leven. Ik heb altijd muziek aan staan. Als ik aan het werk ben  neurie ik graag een liedje mee…Ik ga de deur niet uit zonder autoradio. Kom ik er even later achter dat ik hem vergeten ben, ben ik in staat om terug te rijden. Ik luister naar van alles. Van het foute uur op Q music tot Madonna en van de Top 40 tot aan Tina Turner…Daarnaast luister ik graag naar Marco Borsato.  Zijn liedjes grijpen me aan, de teksten, de melodie. Hetzelfde heb ik bij Phil Collins, die muziek kreeg ik met de paplepel haast ingegoten van mijn vader.

Blij….Dat is iets wat ik gauw wordt. De kleine dingen in mijn leven maken me blij. Als ik weer een dag lekker gewerkt hebt,  bijvoorbeeld. De cliënten weer gelukkig zijn dat ze hun zorg gehad hebben. Blij wordt ik van de mensen om me heen. Die me steunen in goede en slechte tijden. Die er voor me zijn als ik ze nodig heb. Van een avondje stappen met vriendinnen, van gewoon lekker samen zijn en kletsen en keten. 

Gek…Dat ben ik niet. Of toch wel een beetje. Collega’s verklaren me voor gek. Ik ben altijd in voor een geintje en hou van humor in mijn leven. “een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd” is voor mij wel van toepassing. Ik kan altijd en overal met iedereen lachen. Of een nu een collega is, of een vriendin of familie.

Lekker….Lekker genieten, lekker gek doen, dat is wat ik doe in mijn leven. Ik houd ervan om lekker een terrasje te pakken met vriendinnen, wijntje erbij en bijkletsen. Lekker eten houd ik ook erg van…Dat is alleen niet altijd even goed voor mijn lijn.

VP….Dat is toch wel een deel van mijn leven geworden. Ben nu twee en een half jaar op VP. Eerst een tijdje alleen maar gelezen voordat ik ging schrijven….En nu is VP niet meer weg te denken uit mijn leven. Er zijn maar weinig dagen dat ik niet even gauw kijk. Bij mijn favoriete topics…En bij mijn besloten clubjes waar ik lief en leed deel met stuk voor stuk schatten van mensen! En ja, VP is er ook de oorzaak van dat ik Pippi Langkous/Leitje heb leren kennen! Lief en leed deel ik ook met haar. Zij is echt een toppertje in mijn leven geworden! Daarnaast is daar Frenchie opgedoken, ook een wondertje op deze aarde. Een vriendin met wie ik eveneens lief en leed deel, hele gesprekken voer via de mail, de pb en de sms. Thanx meiden voor deze bijzondere, leuke, gezellige vriendschap!  wub

Boek…Ik lees graag. Ik gun me er alleen te weinig tijd voor. Ik lees eigenlijk van alles, van makkelijk leesbare streekromans tot aan de boeken van Karin Slaughter. Zij is toch wel een topschrijfster voor mij. Ik ben haar boeken gaan lezen door de ervaringen van mensen hier op VP. Stuk voor stuk waren ze enorm enthousiast over haar boeken en zij hebben me aangestoken met het Karin Slaughter virus. En daar ben ik ze dankbaar voor…Want inderdaad, ze schrijft echt topboeken!

Happiness is like a butterfly. The more you chase it, the more it eludes you.
But if you turn your attention to other things, It comes and sits softly on your shoulder.
Advertentie

Spuit elf!
Gouden lid
*

Reacties: 83.839 (PowerVrouw)
OfflineVrouw Bekijk profiel Stats

Kampioen van

« Reageer #1 Gepost op: 30 augustus 2009, 10:57:16 »

Leuk chan.  thumbsup
Een geweldig supermens ben je en ik ben blij dat ik je heb leren kennen.  wub wub

XXX  kat.

*

Reacties: 48.288 (PowerVrouw)
« Reageer #2 Gepost op: 30 augustus 2009, 10:59:32 »

Wat een leuke spotlight  specool

jus d'orange......ik ook niet!

20 sept 09
*

Reacties: 38.983 (PowerVrouw)
OfflineVrouw Bekijk profiel WWW Stats
« Reageer #3 Gepost op: 30 augustus 2009, 11:06:57 »

Leuk, lekker spontaan!!!

Advertentie

Mloes
Forum Moderator

Bronzen lid
*

Reacties: 18.495 (Superster)
« Reageer #4 Gepost op: 30 augustus 2009, 11:28:10 »

Leuk Chan, je spotlight straalt precies uit hoe ik je heb leren kennen.
Je bent een geweldige meid die altijd voor anderen klaarstaat, je bent een topper thumbsup

groetjes liena
*

Reacties: 40.437 (PowerVrouw)
« Reageer #5 Gepost op: 30 augustus 2009, 12:55:49 »

leuke spotlight specool

gaat het niet zo als het moet. dan moet het maar zo als het gaat

Al vaar je in de goede richting,
toch moet je regelmatig bijsturen.
Frenchie
Forum Moderator

Gouden lid
*

Reacties: 53.555 (PowerVrouw)
« Reageer #6 Gepost op: 30 augustus 2009, 13:04:10 »

Chan je maakt me aan het blozen  blush

Je bent een lieverd, een vrolijkerd en een ontzettend positieve meid! De waardering is geheel wederzijds  wub

Without faith nothing is possible. With it nothing is impossible!

Stuur nu je eigen recept in voor het recept van de dag! http://www.vrouwenpower.nl/magazine/recept_van_de_dag.php

*

Reacties: 17.374 (Superster)
« Reageer #7 Gepost op: 30 augustus 2009, 15:47:30 »

Je bent een lieverd Chan  wub

Getrouwd met Ronald (26-03-2003) en mama van Tim (26-05-2003) en Esmée (13-02-2005)
Sipie
Forum Moderator

Tato Toveraap in Wakkerdam
Forum Modjes
*

Reacties: 31.348 (PowerVrouw)
OnlineVrouw Bekijk profiel WWW Stats
« Reageer #8 Gepost op: 30 augustus 2009, 17:51:57 »

Leuk!

Max (17-06-2004) & Lisa (08-02-2006)

Vandaag ben ik een dag jonger dan morgen.....
*

Reacties: 47.950 (PowerVrouw)

Kampioen van

« Reageer #9 Gepost op: 30 augustus 2009, 18:28:31 »

Heel leuk om wat meer te lezen over de persoon achter de naam Knorretje  Grote lach

* VOOR DE WERELD BEN JE MISSCHIEN MAAR 1 PERSOON, MAAR VOOR 1 PERSOON KUN JE DE WERELD ZIJN........ *

Tempus Fugit.....dus geniet!

Reacties: 4.344 (Prof)
« Reageer #10 Gepost op: 30 augustus 2009, 18:46:43 »

Leuke spotlight! Wat romantisch dat jouw liefde je overal ging zoeken  wub

Oh enne, als je Karin Slaughter zo lekker vind om te lezen zijn Tess Gerritsen en Lisa Jackson misschien ook wel leuke schrijfsters voor je.

Be Cointreauversial
*

Reacties: 14.417 (Filmster)
Offline Bekijk profiel Stats
« Reageer #11 Gepost op: 30 augustus 2009, 20:05:13 »

Je lijkt me echt een hele gezellige lieve meid! Leuk om te lezen!
Advertentie

Cooperbaasje
VP God #1

Gedenk gisteren. Droom over morgen. Leef vandaag
Gouden lid
*

Reacties: een heleboel (VP godin)
OnlineMan Bekijk profiel Stats

Kampioen van

« Reageer #12 Gepost op: 30 augustus 2009, 20:09:27 »

Leuke omschrijving van een geweldige persoon

Reacties: 1.227 (Gevorderde)
« Reageer #13 Gepost op: 31 augustus 2009, 13:20:25 »

he chan je verdiend het om in de spotligt te staan je bent een schat

droom niet je leven maar leef je droom

Living life like its golden

Reacties: 1.473 (Gevorderde)
Offline Bekijk profiel Stats
« Reageer #14 Gepost op: 31 augustus 2009, 13:57:06 »

Leuke spotlight!
  Pagina's: [1] 2 3 4  Alle | Omhoog 
  E-mail dit topic naar een vriendin.  |  Printvriendelijke versie weergeven (ook sneller surfen!)  

Vrouwen Power!  |  Vrouwen Power  |  In the spotlight (Moderator: Kimberley)  |  Topic: Knorretje

Ga naar:  

Contact | Disclaimer | Gebruiksvoorwaarden | Privacy | Forum reglement | VP logo's, links etc. | powered by NXS
© 2010 sprintweb