Vrouwen power: De site voor vrouwen die weten wat ze willen
Het gezelligste forum van Nederland en België:  4129371 reacties in 35963 topics door 9245 leden - Net geregistreerd: guusje38 - 31 juli 2010, 22:15:15
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
VP VOORDEEL: Nu de VIVA én de FLAIR én de YES samen voor maar  €4,50 !! hosted by:
Betrouwbare hosting door Nxs Internet
in   Uitgebreid zoeken in het forum!
  Home HOME   Forum FORUM   Vrouwen links WEBGIDS Koop de leukste tijdschriften nu online bij VP!! KIOSK Leuke top40 lijstjes met muziek, films en meer... STEM! Persoonlijke foto albums van onze leden FOTO ALBUMS Spelletjes spelen SPELLETJES Chatrooms CHAT Vrouwenpower kalender Kalender Leden lijst Leden Inloggen Log in Registreer Registreren  
Vrouwen Power!  |  Wetenschap en techniek  |  Fotografie & film  |  Foto van de maand (Moderator: PokeLon)  |  Topic: [MOD TOPIC] Regels Foto van de Maand

Community

Nieuw!!= nieuw    Tip van VrouwenPower!!= tip!

Advertentie
Shoutbox
 Van hetzelfde Liena :-)
Vandaag om 17:56:16 door Tante Sidonia
 fijne vakantie allemaal
Vandaag om 14:16:16 door liena
 Waarom toch zoveel gasten... wordt lid!!
Vandaag om 12:44:37 door Mng83
 Whahahahahaha 
29 juli 2010, 22:59:46 door Von
 Ze smelten de kazen Stoute wenkbrouwtjes
29 juli 2010, 22:58:40 door Tante Sidonia

Shout archief

Community stats

76 gasten, 22 leden (5 verborgen)
jennn, full focus, Von, channe, Vipje, franske, Ieniemienie, Zyggi, Bloemetje, esoteria, Margriet66, *Marit*, fem, Cath59, liena, knuffeltje02, tilla

Leden: 9245
Reacties: 4129371
Topics: 35963
Categorieën: 16
Aantal forums: 164
  Pagina's: [1] 2  Alle | Omlaag 
pagina:   « vorige volgende »
  E-mail dit topic naar een vriendin.  |  Printvriendelijke versie weergeven (ook sneller surfen!)  
Auteur Topic: [MOD TOPIC] Regels Foto van de Maand  (gelezen 4813 keer)
PokeLon
Practice makes perfect..... but nobody's perfect...so why practice?

Toni in Wakkerdam
Moderator
*

Reacties: 33.204 (PowerVrouw)
OfflineVrouw Bekijk profiel Stats
« Gepost op: 7 januari 2007, 19:16:17 »

Regels van de  VrouwenPower FOTO VAN DE MAAND wedstrijd

Wat: Elke maand organiseert VP een Foto van de Maand wedstrijd waarbij foto's kunnen worden ingestuurd met elke maand een nieuw thema.

Wie: Alle leden van VP kunnen meedoen met deze wedstrijd. Of je analoog of digitaal fotografeert, of met je mobieltje, maakt niet uit, als je de foto maar digitaal in kunt sturen!

Wanneer:  Aan het begin van de maand (kan bi-maandelijks zijn) wordt de nieuwe opdracht gelanceerd. Daarna wordt het album van die maand geopend op de 10e van dezelfde maand. Jullie kunnen dan beginnen met het uploaden van jullie foto's in het album, maar er kan nog niet op worden gestemd (lees : sterren uitdelen). Elke foto moet een (korte) bestandstitel hebben die de foto op zijn best beschrijft. Rond de 17e kunnen er geen foto's meer ingestuurd worden en kan iedereen zijn waardering aan de foto's geven door middel van commentaar en vooral het uitdelen van de sterren. Nog een week later, rond de 24e, worden de 5-10 foto's die aan de opdracht voldoen en de meeste sterren hebben, in een poll gezet waar iedereen op kan stemmen. De poll verschijnt op de homepage van VP. Op ongeveer de laatste dag van de maand (dus ongeveer een week na het waarderen in de albums) eindigt de poll (tot die tijd is er geen uitslag te zien). De winnaar wordt dan uitgebreid gehuldigd!

Waar: Het album kun je vinden op: http://www.vrouwenpower.nl/albums/index-9.html (of klik via de balk bovenin je scherm op : Albums>Openbare albums> Foto van de Maand > kies je maand). Hier vind je ook de albums met  alle eerdere inzendingen.

Hoeveel: Ieder lid mag maximaal 2 foto's per maand uploaden, deze foto's mogen niet eerder ingestuurd zijn. Elke foto doet dus maar 1x mee. Het minimale aantal inzendingen om de wedstrijd goed te kunnen laten verlopen is 5, als we dit aantal niet halen zal de wedstrijd van die maand helaas moeten worden geannuleerd.
~Dus, laat het niet zo ver komen en zend in! laugh~

Prijs: We proberen elke maand een leuke prijs aan de wedstrijd te koppelen, er zijn al eens tegoedbonnen voor een online-make-up-bedrijf gewonnen, een zomerpakket met veel opblaas-speelgoed, VP-buttons en een mooie zaklamp van MagLite. Zeker de moeite waard!! (En mocht je hier nog ideeën voor hebben laat het ons dan weten!). Natuurlijk verdient elke winnaar applaus! Van ons krijg je dat zeker! Daarnaast zal jouw foto voor eeuwig op de voorpagina van het album van die maand staan.

Niet doen: Het is niet toegestaan stemmen te werven voor je eigen foto. Als de redactie van Foto van de Maand dit opmerkt wordt de deelnemer voor die maand gediskwalificeerd. Reclame maken en mensen aanmoedigen om op ALLE foto's te stemmen mag natuurlijk altijd!!!!

Vragen?: Stel ze gerust in dit topic of via PB naar Angie, Pokelon of AE

Verder? Veel plezier en suc-6!
Angie, Pokelon, Lautje en AE
« Laatste verandering: 29 augustus 2008, 15:40:03 door PokeLon » Gelogd

Tristan 23/12/2000 - - Brynn 19/08/2004
Advertentie

Cooperbaasje
VP God #1

Gedenk gisteren. Droom over morgen. Leef vandaag
Gouden lid
*

Reacties: een heleboel (VP godin)
OfflineMan Bekijk profiel Stats

Kampioen van

« Reageer #1 Gepost op: 2 oktober 2007, 19:57:16 »

ik had dus een foto ingezonden die ik al ee keer had gedaan.

wist dat dus niet

PokeLon

Toni in Wakkerdam
Moderator
*

« Reageer #2 Gepost op: 3 oktober 2007, 11:50:27 »

Dan heb ik niet goed gecontroleerd, maar het is idd niet de bedoeling. Als er geen opzet in het spel is (waar ik zeker van ben) dan mag de foto gewoon worden omgeruild overigens. Ik neem aan trouwens dat het weinig nut heeft een foto meerdere keren in te sturen.....nieuwe foto's, nieuwe kansen zal ik maar zeggen. Smile! Wink

ik lul over mezelf voordat een ander dat doet
*

Reacties: 14.093 (Filmster)
Offline Bekijk profiel Stats
« Reageer #3 Gepost op: 28 december 2007, 15:56:55 »

mag op je eigen foto stemmen nou wel of niet? Kan er niks van terug vinden bij de regels, wat als je je eigen foto nou echt het leukst vind en best vind passen bij de opdracht?

*

Reacties: 33.050 (PowerVrouw)
« Reageer #4 Gepost op: 29 december 2007, 22:08:14 »

Ik heb het opgezocht en je mag op jezelf stemmen als jouw foto het allermooiste is, maar ik begrijp dat je niet op jezelf kunt stemmen ( de stem wordt er niet bijgeteld als ik het goed heb begrepen)

"Stop complaining about what you're not getting, and start creating what you want." - Dr. Phil McGraw

*

« Reageer #5 Gepost op: 30 december 2007, 00:04:28 »

je mag op jezelf stemmen maar het kan niet dat is raar....  Tongue Dan kan er beter in de regels komen te staan dat je op jezelf kan stemmen maar dat het niet geld....

Heaven
I'm not a bitch, I just have low bullshit tolerance!!

VP Goddess #1
Global Moderator
*

« Reageer #6 Gepost op: 30 december 2007, 11:11:27 »

In de poll kan je wel op jezelf stemmen, alleen in het album niet!

"I'm an Angel! Honest! The horns are just there to keep the halo straight!"
Heaven

VP Goddess #1
Global Moderator
*

« Reageer #7 Gepost op: 30 december 2007, 11:12:02 »

En dat is trouwens niet te controleren, bij het stemmen in de poll, dus zou het nutteloos zijn om daar te 'verbieden' dat je op jezelf mag stemmen...

PokeLon

Toni in Wakkerdam
Moderator
*

« Reageer #8 Gepost op: 30 december 2007, 13:47:58 »

Precies, je mag gewoon op jezelf stemmen in de poll.... Wink In het album kan het niet. Smile!

*

Reacties: 5.155 (Soapie)

Kampioen van

« Reageer #9 Gepost op: 4 juli 2008, 14:30:05 »

Citeer
Wanneer:  Aan het begin van elke maand (voor de 4e) wordt de nieuwe opdracht gelanceerd. Daarna wordt het album van die maand geopend op de 15e van dezelfde maand. Jullie kunnen dan beginnen met het uploaden van jullie foto's in het album, waar iedereen er op kan reageren. Elke foto moet een (korte) bestandstitel hebben die de foto op zijn best beschrijft. Na een week worden de 5-10 mooiste/leukste foto's of gewoon de foto die het beste aan de opdracht voldoet in een poll gezet waar iedereen op kan stemmen. De poll verschijnt op de homepage van VP. Op ongeveer de laatste dag van de maand (dus ongeveer een week na het plaatsen in de albums) eindigt de poll (tot die tijd is er geen uitslag te zien). De winnaar wordt dan uitgebreid gehuldigd!

Ik kan op de homepage gewoon de stand zien, is niet helemaal de bedoeling denk ik.

It's too bad, but hey, that's me
what goes around comes around, you'll see
Heaven

VP Goddess #1
Global Moderator
*

« Reageer #10 Gepost op: 4 juli 2008, 15:03:14 »

Nee, dat is het enige nadeel... zodra er een nieuwe poll gemaakt is, zie je dat niet meer.

*

Reacties: 5.155 (Soapie)

Kampioen van

« Reageer #11 Gepost op: 9 augustus 2008, 12:49:38 »

Is er al een onderwerp voor Augustus?

It's too bad, but hey, that's me
what goes around comes around, you'll see
Cooperbaasje
VP God #1

Gedenk gisteren. Droom over morgen. Leef vandaag
Gouden lid
*

OfflineMan Bekijk profiel Stats

Kampioen van

« Reageer #12 Gepost op: 9 augustus 2008, 20:44:53 »

Leuk onderwerp zou MUZIEK kunnen zijn

*

« Reageer #13 Gepost op: 9 augustus 2008, 21:17:32 »

Ik vind water in de meeste brede zin van het woord ook een leuk onderwerp. Passend bij deze regenachtige zomer

Angie
Forum Moderator

Forum Modjes
*

Reacties: 36.288 (PowerVrouw)
« Reageer #14 Gepost op: 9 augustus 2008, 21:35:40 »

Ik vrees dat thema 'water' al geweest is...

Als er nog meer suggesties zijn, dan hoor ik het graag!

We hebben als team nog geen onderwerp vastgesteld voor deze maand. We gaan zowiezo pas laat in augustus van start vanwege de vakantiegangers. 
Pokelon is op dit moment op vakantie. Er was al wel een prijs, ik weet alleen niet wat. Dus we moeten toch echt even geduld hebben, of ik moet haar via sms nog te pakken kunnen krijgen. Ik heb haar gisteren en vandaag nog gezien, was alleen vergeten om over 'werk' te praten  Cool

VP-lid sinds 23 september 2004
  Pagina's: [1] 2  Alle | Omhoog 
  E-mail dit topic naar een vriendin.  |  Printvriendelijke versie weergeven (ook sneller surfen!)  

Vrouwen Power!  |  Wetenschap en techniek  |  Fotografie & film  |  Foto van de maand (Moderator: PokeLon)  |  Topic: [MOD TOPIC] Regels Foto van de Maand

Ga naar:  

Contact | Disclaimer | Gebruiksvoorwaarden | Privacy | Forum reglement | VP logo's, links etc. | powered by NXS
© 2010 sprintweb