Mijn droom.
De gedachten gaan uit naar mij geboorteplaats. Op mijn rekening staat een milioenen bedrag dat ik bij de lotto heb gewonnen. En met deze prijs kan ik eindelijk mijn dromen verwezelijken. Ik speur het dorp af naar een geschikte bouwkavel en vind deze al snel bovenop de meinweg (zoals we dat noemen). Hier staan denk ik zes huizen. En een van die stukken grond moet mijn eigendom worden. Het huis dat erop staat, slopen we wel
Deze droom heb ik al vanaf mijn zestiende en hij heeft verschillende vormen gekend. Maar nu ik in een plaats woon, waar ik me niet thuis voel, heeft hij deze vorm aangenomen. In een spel genaamd de sims heb ik al vaak huizen ontworpen en gebouwd. En sinds kort voelt mijn ontwerp af. Dit is het huis dat ik graag bovenop de meinweg, gebouwd zou zien worden.
Een mooi semetrisch met dubbele voorgevel. Met ruimte voor paardestallen en een wei.Ook is er plek voor een riant zwembad. Het grondstuk word omheind door een hoog hekwerk met elektrische poort. De bewaking laat ik over aan mijn twee owcharka’s. Op het terrein ligt verder nog een dubbele garage met erboven een luxe gastenverblijf met eigen badkamer, woonkamer, keuken en enkele slaapkamers op de zolderruimte.
Wanneer je het huis betreed zie je in de hal 2 trappen aan weerszijde met een gigantische ballistrade. Als je omhoog kijkt, kijk zo tegen het dak aan. Aan je linkerhand vind je toegang tot een enorme leefkeuken. Rechtdoor bevind zich de studeerkamer met gigantische ramen welke een mooi uitzicht geven op de tuin. En Rechts bevind zich de gigantische woonkamer met open haard. Elke ruimte heeft hoge ramen en openslaande deuren naar de tuin.
Wanneer je de trap oploopt kom je uit bij de badkamer, met douche en bad. Er zijn 3 slaapkamers en een speelkamer voor de kinderen. De master bedroom heeft een inloopkast en een ensuite. Ik kan niet duidelijk genoeg omschrijven hoe mooi het huis is, maar heb het een beetje mogen beleven in mijn sims wereld.
Tijdens de bouw neem ik mijn gezin mee naar een privé eiland, waar we heerlijk van elkaar en de rust kunnen genieten. Met mooie witte stranden en een blauwe zee. De rest van de familie laat ik hiervan ook een maand mee genieten. En als het huis dan af is kunnen we uitgerust ons nieuwe onderkomen betrekken.
Het winnen van de lotto zal wel nooit gebeuren. Maar mijn droom neemt niemand mij meer af.......................

E-mail blogpost