Zomaar een geluksmomentje 4

gisteravond ging ik de hond het laatste rondje geven, ik denk dat het tegen 10 uur was, manlief zat nog geboeid naar Zomergasten te kijken. Zo geboeid dat hij niet eens zei: oo het regent wel heel erg. Zodat ik kon zeggen dat ik toch wel weer reuze flink en dapper was. Je begrijpt: ik had echt geen zin in dat laatste rondje: veel hondenbezitters zullen dit gevoel herkennen denk ik. Enfin: ik doe...

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1006-Recept-van-de-dag

Lees meer

Artikel: Hoe optimistisch ben jij? Door Ellen...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1005-Hoe-optimistisch-ben-jij

Lees meer

Hoi even voorstellen

Hoi, Ik ben 23 jaar, net afgestudeerd als productieleider/technicus voor in het theater. Ik woon tijdelijk bij mijn ouders, maar druk op zoek naar een huis samen met mijn vriend in het midden van het land. Een paar van mijn hobby's zijn voorstellingen,concerten of festivals bezoeken, zwemmen en leuke dingen doen met vrienden. Voor mijn opleiding was ik op verschillende fora actief, maar dat...

Lees meer

De laatste Neanderthaler

Van hem zit nog wat in onze genen. Maar 40.000 jaar geleden was het over en uit voor de Neanderthalers. Onderzoekers hebben nu nauwkeurig de laatste fase van deze mensachtige gerecontrueerd. http://www.metronieuws.nl/plus/de-laatste-neanderthaler/BjYnhu!L4vCyRvqbabt0w348zXiwg/ bron Metronieuws

Lees meer

Webshop vastgelegd! Advies nodig..

Hey allemaal, Ik heb jullie advies nodig! Ik heb het een tijdje terug overlegd met mijn vriend en ik ben nu van plan om het door te zetten. Ik wil graag een webshop beginnen voor diverse soorten leren tassen. Nu heb ik er nog wel een beetje verstand van en uiteraard kom ik met tutorials ook al een heel eind. Maar nu heb ik mijn toekomstige webshop vastgelegd bij...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
Bekijk RSS Feed

Mysteriouslady

Speed..

Beoordeel dit bericht
Ik ben er gek op!

Nee nee niet het drugs soort speed,( al kan het gevoel van snelheid wel als een drugs voelen), maar ik bedoel, snelheid, keihard...

Het gevoel van gasgeven, je achter in je stoel gedrukt worden, kriebels in je buik krijgen en alles aan je voor zien flitsen.

Ik ben gek op auto's , jonge en oude wagens.
Kan er met heel veel plezier naar kijken en ze zien rijden, en dat beter gezegt nog, er zelf in rijden.

Het gevoel van vrijheid, je "zorgen"even laten gaan, je mind vrij.

Voor mij is het altijd the way out geweest om goed na te kunnen denken of af te kunnen koelen.

Maar ook is het ontspanning en genot.

De Duitse snelweg is lekker dichtbij en daarom de ideale manier om mijn losse voetje te laten gaan.

Sinds kort rijd ik een leuke wagen, die eigenlijk goed past aan mijn losse rechtervoet.

Het moment dat je voor het eerste in ie auto stapt en hem kan uitproberen...

RRRRRRR! kippenvel....

Het geluid wat een g60 maakt is onbeschrijvenlijk ...geil.
Ja het is inderdaad als een soort opwinding voor me,

De G-lader die begint te schreeuwen zodra je het gas intrapt, en je wordt even lekker in je stoel gedrukt, je trekt hem door tot net voor zijn begrenzer en schakel je door...

Heeeeerlijk...zal maar niet praten over mn snelheid, maar op de Duitse snelweg is het in ieder geval niet strafbaar.

Ja ja, denk aan je veiligheid, ik weet dat het zo is, maar ik leef graag met uiterste, in mn relaties, en in mijn doen en laten.

Het is ook zo leuk en lekker gevoel, sta je bij een stoplicht en naastje staat zo een mooi boy je met een bree smile aan te kijken, zo eentje weet je met zon diamantje in zijn oor en petje op, geweldig!
Aan de blikken die je elkaar geeft is duidelijk dat er een klein spel gespeelt moet worden.
Tuurlijk ga ik dat niet uit de weg.

Het is dan erg goed voor je ego, als je sneller bent.
En dan nog even teasend je tong uitsteken, I like!

En snelheid is nu eenmaal mijn verslaving.

Zeg nou zelf, heeft niet iedereeneen bepaalde kick of tik?

Liefs Ml

Voeg "Speed.." toe aan Digg Voeg "Speed.." toe aan del.icio.us Voeg "Speed.." toe aan StumbleUpon Voeg "Speed.." toe aan Google

Bijgewerkt 10-06-12 om 16:40 door Mysteriouslady

CategorieŽn
Niet-gecategoriseerd

Reacties

1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Avatar van Omnya
    Leuk geschreven Ml! Waren wel toe aan iets luchtigs ;)
  2. Avatar van Mysteriouslady
    dankje wel meis XXX

Geeft ook een luchtig gevoel hoor speeding :P

Maar ik kan nergens meer mn blog aan passen he?

Ik wil nml bij de regel:

Nee nee niet het drugs soort speed,( al kan het wel een enorme kick en het verslaafde gevoel opleveren), maar ik bedoel, snelheid.

aanpassen, want het lijkt nu net alsof ik toch de drugs bedoel, terwijl ik daarmee het gevoel van snelheid bedoel hahaa
  3. Avatar van Omnya
    Ik kan mijn blog altijd naderhand nog aanpassen, beetje vervelend posten voor jou op deze manier :)
  4. Avatar van Mysteriouslady
    Problem solved met veranderen....
    Bijgewerkt 10-06-12 om 16:32 door Mysteriouslady
  5. Avatar van Putter
    Heerlijk hŤ? Die gigantische druk in je rug als je je voet naar beneden drukt. Helaas woon ik te ver van de grens om ’s lekker te kunnen doortrappen. Jammer.
    Dat had ik niet achter je gezocht Mysteriouslady, je ben dus een soort Fraukje de Both, die is ook gek op racen.
    Ik vind het een fantastisch gezicht, een vrouw in een snelle wagen; vooral al ze nog mooi is ook. Helaas, mijn vrouw begint ‘m al te knijpen bij 80, te gillen bij 100 en valt bijna bewusteloos bij 120.
  6. Avatar van Omnya
    Mooi zo :)
  7. Avatar van Mysteriouslady
    Willi...je weet zoveel niet
  8. Avatar van lean
    ooooow shit nu ik dit lees is t toch jammer dat ik geen auto meer kan rijden ,deed ik ook zo graag
    denk er wel aan dat je weer heel uit die auto stapt ,kunnen je niet missen hierrace monster
  9. Avatar van Putter
    Maar wat ik nu van je weet vind ik tof!
  10. Avatar van Mysteriouslady
    wil je een keer met me mee scheuren lean?? pik je zo een keer op!
  11. Avatar van female1
    Lijkt mij ook heerlijk! Maar wel een dure hobby .
  12. Avatar van lean
    ja ik wel samen lekker scheuren over de weg zie t al voor me
  13. Avatar van lean
    komen we jou ook ophalen femalehoe meer zielen hoe meer vreugde zou ik zeggen
  14. Avatar van Mysteriouslady
    hahah ja het is niet iets wat we nog veel doen, want het kost enorm, als je een g60 ontrapt loopt ie gauw 1 op3...

maar lean, aanbod staat hoor meis!
  15. Avatar van Mysteriouslady
    haha lean achter in een corrado zit je niet graag hoor , tenmiste..ben je lenig female?
  16. Avatar van lean
    is goed vero. pffffffffff 1 op 3 daar kun je met de pomp achteraan blijven rijden is ook niet meer te betalen in deze tijd met die benzine prijzen
  17. Avatar van lean
    ooow jee denk ik nu pas aan ,kom ik er wel in en uit ha ha ,ben bang van niet
    had t wel heel gezellig gevonden
    Bijgewerkt 10-06-12 om 17:56 door lean
  18. Avatar van Omnya
    Ik wil ook mee! :)
  19. Avatar van Putter
    Weet je wel waar je aan begint Linh? (geintje)
    Die kar kan hard hoor!
  20. Avatar van schorpioen48
    Tis een schande ML...

Nou wil ik nooooooooooooooooooit meer met je praten...

grijns
    grooote grijns
    heeeel groooote grijns...
    Sta ik straks met mijn nieuwe 1.0 autootje.... krijg niet eens de tijd om te knipogen, ben jij al weg... hhahaa
1 van 2 12 LaatsteLaatste

Trackbacks

Totaal aantal trackbacks 0
Trackback URL: