Speed..
Ik ben er gek op!
Nee nee niet het drugs soort speed,( al kan het gevoel van snelheid wel als een drugs voelen), maar ik bedoel, snelheid, keihard...
Het gevoel van gasgeven, je achter in je stoel gedrukt worden, kriebels in je buik krijgen en alles aan je voor zien flitsen.
Ik ben gek op auto's , jonge en oude wagens.
Kan er met heel veel plezier naar kijken en ze zien rijden, en dat beter gezegt nog, er zelf in rijden.
Het gevoel van vrijheid, je "zorgen"even laten gaan, je mind vrij.
Voor mij is het altijd the way out geweest om goed na te kunnen denken of af te kunnen koelen.
Maar ook is het ontspanning en genot.
De Duitse snelweg is lekker dichtbij en daarom de ideale manier om mijn losse voetje te laten gaan.
Sinds kort rijd ik een leuke wagen, die eigenlijk goed past aan mijn losse rechtervoet.
Het moment dat je voor het eerste in ie auto stapt en hem kan uitproberen...
RRRRRRR! kippenvel....
Het geluid wat een g60 maakt is onbeschrijvenlijk ...geil.
Ja het is inderdaad als een soort opwinding voor me,
De G-lader die begint te schreeuwen zodra je het gas intrapt, en je wordt even lekker in je stoel gedrukt, je trekt hem door tot net voor zijn begrenzer en schakel je door...
Heeeeerlijk...zal maar niet praten over mn snelheid, maar op de Duitse snelweg is het in ieder geval niet strafbaar.
Ja ja, denk aan je veiligheid, ik weet dat het zo is, maar ik leef graag met uiterste, in mn relaties, en in mijn doen en laten.
Het is ook zo leuk en lekker gevoel, sta je bij een stoplicht en naastje staat zo een mooi boy je met een bree smile aan te kijken, zo eentje weet je met zon diamantje in zijn oor en petje op, geweldig!
Aan de blikken die je elkaar geeft is duidelijk dat er een klein spel gespeelt moet worden.
Tuurlijk ga ik dat niet uit de weg.
Het is dan erg goed voor je ego, als je sneller bent.
En dan nog even teasend je tong uitsteken, I like!
En snelheid is nu eenmaal mijn verslaving.
Zeg nou zelf, heeft niet iedereeneen bepaalde kick of tik?
Liefs Ml

E-mail blogpost