Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1019-Recept-van-de-dag?

Lees meer

Ouders zetten homo uit huis, internet vangt hem op

Hoe je niet moet reageren als je zoon je vertelt dat hij homo is. Dat heeft Daniel Pierce (19) uit Georgia, Amerika op internet laten zien, met een heftig en confronterend filmpje. http://nos.nl/op3/artikel/693608-ouders-zetten-homo-uit-huis-internet-vangt-hem-op.html

Lees meer

Winactie garagedeur twv Ä690

Hallo iedereen Een prachtige kans voor verandering thuis door de prachtige deuren van basicdoors. Ze geven een garagedeur weg twv Ä690. Via de onderstaande link kun je meedoen: http://www.basicdoors.be/win-je-nieuwe-basicdoors-garagepoort-be.html gr.

Lees meer

Zorgautoriteit moet op de schop

De verhouding tussen het ministerie van VWS en de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) moet grondig worden herzien. Er is nu sprake van ongewenste verwevenheid van het ministerie en de NZa http://nos.nl/artikel/693448-zorgautoriteit-moet-op-de-schop.html bron NOS

Lees meer

Artikel: De tijd is een vriend! Door Gelukscoach...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1017-De-tijd-is-een-vriend%21-Door-Gelukscoach?

Lees meer

Mijn vriend heeft het na 3,5 jaar uitgemaakt.

Hallo allemaal, Na 3,5 jaar heeft mijn vriend het afgelopen vrijdag uitgemaakt ik ben heel de week al aan het huilen omdat ik het zo erg vind. Dacht echt dat ik oud zou worden met hem en wil zo graag dat hij zich bedenkt. Nu wilt hij wel contact blijven houden. Aanstaande zondag wilt hij ook naar het bos als goede vrienden om een rondje te lopen en wat te praten. Wat moet ik nu doen contact...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
Bekijk RSS Feed

Mysteriouslady

Het Mysterie van Sarah's moeder Deel 2

Beoordeel dit bericht
Donder gaat een beetje achter Sarah staan en kijkt een beetje vragend naar Sarah toe.

Sarah voelt een siddering van angst door haar lichaam heen gaan en zegt:"Oh Donder wat hebben we nu gedaan? waar zijn we nu,hoe komen we terug?"...

Dan ineens begint de grond te schudden, te trillen en een hoop lawaai!

Steeds harder en harder schud de grond onder hun voeten...

De grond splijt in tweeen!
Er ontstaat een enorme scheur in de grond, waaruit een fel licht onstaat...
Sarah kan maar net op tijd op zij springen...

Maar Donder niet, die valt in het gat...

" Donder!! NEEEE!.." roept Sarah terwijl ze op de grond valt en haar hand uit probeert te steken.
Maar het is te laat, Donder is verdwenen.

De scheur in de grond lijkt zich dicht te willen trekken, het licht lijkt minder fel.
Maar Sarah kijkt even om zich heen...
En dan...
Laat ze zich in het gapende gat vallen in de grond...

Ze valt en valt, het lijkt uren te duren...ze ziet alleen maar felle lichten en hoort vreemde geluiden.

Angst schiet door haar lichaam, maar tijd om na te denken is er niet!
Met een harde klap valt ze op de grond...

En voor even ligt ze daar bewusteloos op de grond.

Misschien zijn er uren overheen gegaan, maar zachtjes aan doet ze haar ogen los.
Ze is de weg kwijt, geen idee waar ze zich bevind..

Ze ligt op haar rug en eindelijk zijn haar ogen open..en ze ziet het guitige koppie van Donder boven haar.
Donder geeft een vreselijke natte lik door haar gezicht en besnuffelt haar.
Sarah giegelt: "hahaha Donder houd op dat kietelt!!", en ze gaat recht op zitten.
Donder gaat naast haar zitten...

" Gaat het een beetje Sarah??...Weet jij.."
Sarah schrikt!
En kijkt Donder met hele grote ogen aan..

"Donder..?? zei jij nu net wat tegen mij??!!"

Donder kijkt met zijn wijze ogen recht in Sarah der ogen.
" Ja..maar dat kon ik altijd al, maar nu kan je me blijkbaar verstaan!".

Sarah weet even niet wat ze er mee moet, maar ergens vind het wel erg grappig.
" Nou Donder, das mooi handig! Maar als jij dan ook weet waar we zijn?"..

Geen van beide wisten ze waar ze waren, en ze keken eens goed om zich heen.
De plek waar ze stonden, leek veel op de plek waar ze de weg kwijt waren geraakt en waar het gat in de grond verscheen.
Alleen nu was het niet donker, maar de zon scheen, de bomen waren zo mooi groen, en er leken wel honderden vogels te fluiten.
Het gras was prachtig groen en het rook erg lekker!

Voor hun ligt een pad, een rood grind pad, door het bos heen...
En als je goed het pad volgde met je ogen, zag je aan je het einde licht tussen de bomen door.

Zouden ze dit pad moeten gaan volgen?
En waar gaat dit heen?

Voeg "Het Mysterie van Sarah's moeder Deel 2" toe aan Digg Voeg "Het Mysterie van Sarah's moeder Deel 2" toe aan del.icio.us Voeg "Het Mysterie van Sarah's moeder Deel 2" toe aan StumbleUpon Voeg "Het Mysterie van Sarah's moeder Deel 2" toe aan Google

CategorieŽn
Niet-gecategoriseerd

Reacties

1. Avatar van Mysteriouslady
    thnx meis!!
  2. Avatar van Mysteriouslady
    Kunnen jullie elkaars comments wel lezen dan?
  3. Avatar van Mysteriouslady
    haha ja oke..ik ben nu ook nog de enige eigenlijk hahaha
  4. Avatar van Mysteriouslady
    @ willi, ja praat graag met mezelf :P, Nee maar op de 1 of andere rare manier, komt in de shoutbox niet te staan dat jullie comment hebben gedaan op mijn blog, en jullie kunnen hier elkaars comments ook niet lezen geloof ik??
    ( en hoe verzin ik het haha, gewoon werkelijk uit mn grote duim hahah)

thnx female xxxx
  5. Avatar van Webrunner
    Ik zie wel alle reacties hoor....
  6. Avatar van Mysteriouslady
    Ja ik ook wr, maar jou reactie staat ook in de shout, maar die van linh weer niet, echt wr ben ik nu gek?
  7. Avatar van Mysteriouslady
    De box waarin we chatten willi

Trackbacks

Totaal aantal trackbacks 0
Trackback URL: