ValentijnsDag...
Lief dagboek,
Zucht, ik zit nu echt even te relaxen, heb heerlijk gedouched..
Je kent het wel, echt even tijd voor jezelf, lekker scrubben en scheren, haarmasker en je komt weer als herboren onder de douche vandaan.
Lekker in mijn tijgerprint huispak op de bank ( mij oh zo lekkere nieuwe bank) kopje koffie en de laptop.
Eigenlijk gier ik van de zenuwen van binnen, en ik weet ook nog niet zo goed waar het allemaal naar toe gaat en wat ik moet doen.
Gevoelens van angst, spanning en toch wel een fijn gevoel wisselen elkaar steeds af.
Ik ga het ook proberen om het van mij af te tikken, ondertussen bonst mijn hart en voel ik een lichtelijke opwinding opkomen.
Gisteren was het Valentijnsdag, voelde wel heel dubbel, want als ik van iemand graag een kaartje had gehad , was het wel van Rick.
Maar helaas kan dit niet meer..kreeg gisteren ook een telefoontje van Oma dat Rick vrijdag de uitvaart dienst gaat krijgen..
Ik ga er zeker heen! Maar ik wil niet alleen...misschien wil Robin wel mee..
Oh zucht...Robin..
Na mijn werk gisteren kwam ik thuis, was best wel moe en wat emotioneel.
Ik gooi de voordeur los en ik zie dat booster mauwend op mij afkomt, het klinkt voor mij altijd als een welkom thuis, en hij wurmt zich dan zo lekker langs mn benen.
Ligt er op de mat een kaart, oh god...trillende benen..want van wie zou dat nu kunnen zijn!
Er lag wel meer post, maar daar had ik even geen interesse naar.
Op de bank geploft en gretig die envelop open gemaakt, ik moet wel zeggen dat de kaart erg vreemd rook..een vreemde , heftige maar mannelijke lucht.
Een geur die ik zeker al eens eerder had geroken, maar kon het even niet plaatsen.
De kaart was niet echt mijn ding zeg, een beer op de voorkant met een hartje erop met de tekst: "Happy Valentine!"
Blerg...
Openen die kaart!...maar ineens voelde ik me zelf helemaal koud worden, trillen...
" nog steeds ben je in mijn gedachte, vergeten doe ik niet...ik zal je krijgen...je bent van mij"
Meteen gooide ik de kaart op tafel, de geur...die kaart!!!
Maar Mark zit toch vast?
Deed me die geur aan Mark denken?...
Oh god ja...de kaart rook naar Mark, en dat weet ik omdat hij me toen bij de voordeur hier zo vast heeft gepakt en hij diezelfde geur bij zich droeg...
Paniek sloeg echt toe, tranen rolde over mijn wangen...wie moest ik nu bellen
Robin..! Ik bel Robin!
Binnen 15 minuten stond ze aan mijn deur.
Ze kwam binnen en pakte me stevig vast, ik heb geloof ik wel een half uur staan huilen met haar.
Ik ging op de bank zitten, en vertelde het verhaal en liet Robin de kaart zien, ze zei meteen al dat dit naar de politie moest en dat het tijd werd mijn verhaal eens duidelijk te maken daar.
Na een tijdje voelde ik me wat beter, en Robin keek me aan, en vroeg of ik nog "dat"lekkere wijntje had.
En die stond er...ze vloog op, pakte 2 wijnglazen en plofte naast mij op de bank.
Robin kan af en toe zo lekker lomp doen...ze is zo grappig!
We hebben een tijd gepraat, en we hebben gelachen..maar stukje bij beetje kropen we toch iets meer tegen elkaar aan.
Robin met haar grote bruine ogen, bleven me ineens aanstaren, en ik..voelde me helemaal warm worden van binnen.
Mijn hemel, wat gebeurde er toch in mijn lichaam...ik voelde zoveel warmte..in mn buik..lager..
"Carmen.."zei ze..." Sorry dat ik je laatst zomaar kuste...."
Nog voordat ze haar zin af had, zoende ik haar!!
Vraag me niet waarom..maar het gebeurde.
We zoende intens, hevig...elkaar diep aankijken..vol verlangen.
Haar hand ging door mijn gezicht, door mijn haren, ze zoende me in mijn nek..
Haar hand ging onder mijn shirt...
Ik trilde helemaal, maar ik wilde het ook niet laten stoppen, want de opwinding was enorm!
Uiteindelijk zijn we in bed belandt.....
We hebben intens van elkaar genoten, we hebben heerlijk gevreeen, uren lang!
En vanmorgen samen wakker geworden, zij was ook de reden waarom ik zo laat op mijn werk was.
We keken elkaar vanmorgen aan, en samen een ontbijdje gemaakt en het nog even lichtelijk doorgeproken.
Ik heb genoten..echt! De ervaring is super, en Robin is zo mooi en lief..
Maar........ik weet niet of dit is wat ik wil??
"Lieve Carmen"zegt Robin nog voordat ze wegging.." Je bent en blijft mijn lieve vrindin, wat er ook gaat gebeuren...voor mij ben je speciaal!"
Met een dikke kus en een knijp in mn billen is ze gegaan...
Je snapt wel dagboek..dat ik weer een heleboel heb om over na te denken..
Maar spijt heb ik zeker niet!
Morgen naar het poltiebureau, een afspraak met een agent...wish me luck!
Dagboek..slaap lekker !
Liefs carmen
vp dagboek is fictief en eventuele overeenkomsten zijn puur toeval.

!!!

E-mail blogpost