Monday
Zo lief dagboek het is weer maandag. Veel is er niet gebeurd na alles wat ik vorige keer je heb toevertrouwd.
Mark is aangehouden en zit ook vast. Dat geeft me zeker een stukje rust. Ik hoorde alleen wel van de politie dat ze misschien wel een link wilde leggen naar hem en Rick?? Waarom dat weet ik niet, maar ze zoeken het uit.
Ik benieuwd of ik er überhaupt nog wat over hoor!
Daarnaast heeft papa een cruise geboekt en we gaan over 2 weken weg. Ik heb er heel veel zin. Zolang ik aagje kan ontlopen. Anders zou ik goede afspraken met haar daarover moeten maken. Wat vind jij?
Vandaag lekker aan het werk geweest. Was wel weer een hoop gezeur met een collega! Tja wat zou ik daar over moeten vertellen. Helemaal niets denk ik, moet het even op me in laten werken voordat ik er wat over kan schrijven. Mijn gedachten schieten alle kanten op. Kan niet meer fatsoenlijk nadenken. Lijkt wel of ik hele verkeerde signalen naar iedereen af geeft of zo. Weet ook niet hoe dat komt.
Mis Robin ondanks dat ze me probeerde te zoenen. Ze is toch ook mijn maatje.. Misschien toch de stoute schoenen aantrekken en haar bellen. Ik moet me ook niet zo aanstellen. Laat ik daardoor een maatje schieten, nee toch? Ze is lief, aantrekkelijk (oh wat zeg ik nu), heeft humor en is heel zelfstandig. wacht.....
Jaaah ik heb haar gebeld, ze was dolenthousiast toen ik belde. We hebben voor aankomende week afgesproken. Ben heel erg benieuwd hoe het gaat en of we normaal verder kunnen gaan als vriendinnen. Hoop het echt!! We moeten het zeker goed uitpraten.
Zo mijn hoofd loopt over op het moment dus het is verstandig om lekker in bed te kruipen met booster denk ik. Valt me wel op sinds Mark opgesloten zit dat er niet zoveel geks gebeurd. Wel erg fijn....
Slaap lekker en tot snel
vp dagboek is fictief en eventuele overeenkomsten zijn puur toeval.

E-mail blogpost