Bekijk RSS Feed

lief VP-dagboek

Woensdag gehaktdag

Beoordeel dit bericht
Zoo daar ben ik weer lief dagboek, het is even een tijdje stil geweest rondom mijn persoontje.
Heb nog steeds veel moeite met het verlies van Rick. Hij was zo mooi en lief... Heb ik eindelijk een leuke vent op het oog, is ie dood!! Hoe oneerlijk!!

En pa heeft dus dat geld gewonnen en wil koste wat het kost met aagje en mij op een cruise. Neeeeeeeeeeeeeh niet met aagje wilde ik zeggen. Maar ik kon het niet over mijn lippen krijgen omdat hij me zo glunderend aan keek en er oprecht veel zin in had. Ik zei maar dat het dan een wel een grote cruise moest zijn langs bijzondere landen. Anders is het echt niet wat voor mij. Zo kan ik gelijk aagje ontlopen hihihi. Of ben ik dan te erg met mezelf bezig??

Ik word zo onzeker van mezelf op het moment. Feestjes gaan mis... ja dat maya feest was ook een fiasco en ik ben ook nog eens een vriendin kwijt... Ik zal je alles vertellen. Robin en ik hadden ons helemaal mooi gemaakt voor het feest en het was ontzettend gezellig er hing zelfs een aangename soort spanning tussen ons. Ik raakte er zelfs een beetje van in de war. Kan dat?? Ja inderdaad het kan. Ik wist niet waar het vandaan kwam, ken haar al heel lang. En we hebben dezelfde soort humor. Maar goed nadat we klaar waren met tutten en zo zijn we richting het feest gegaan. Op de fiets in die barre kou van het moment. Brrrrr doe je nooit meer. M'n benen vroren bijna van mijn lichaam af. Daar binnen gekomen maar gauw wat wijntjes gedronken.... wat daarna gebeurde?!!
Ja lief dagboek het word niet leuk... zal ik het toch maar vertellen? Oei oei ik vind dit echt eng gewoon.
In een keer stond Mark voor mijn neus "hoi schatje". Ik verstijfde helemaal. Ik zag zijn ogen. Die stonden strak van de drugs en hij pakt me bij mijn arm en wilde me mee slepen naar de bar. Wat hem helaas ook lukte. Robin zag het gebeuren en sprak hem aan. Neeh dacht ik nog, ze mag hem niet aanspreken want straks pakt hij haar ook! En jawel ook haar pakte hij bij de arm en sleurde haar mee naar de bar. Jee dat die man zo sterk kon zijn wist ik niet, en werd goed bang! Hij keek me strak aan en zei "schatje, ik wil je nog wat vertellen, ga je even mee naar toilet?". Nee was mijn stellige antwoord. En Robin keek angstig. Ik ga haar een knipoog en wenkte haar om haar hak in zijn tenen te boren tegelijk met mij. Gelukkig begreep ze mijn hint gelijk. Waardoor ik Mark strak aan keek en zei "Ik ben je schatje niet en je moet me met rust laten." Hij schrok en verslapte zijn greep waardoor we allebei een slag konden draaien en tegelijk met onze geweldige hakken ieder in een voet konden boren. Hij liet ons gelijk los om naar zijn voeten te grijpen. Terwijl hij dat deed knalde hij met zijn hoofd tegen de bar aan... zo knock out!! Zo gehakt van het gemaakt! En wat een kanjer is Robin ook he, we waren helemaal in shock. En opgelucht dat we snel weg konden komen, want ik had niet willen mee maken dat hij te sterk voor ons was geweest.

Snel kwam de beveiliger bij mark kijken die nog steeds knock out was. Ze hebben de ambu gebeld. De beveiliger kwam verhaal halen bij ons. We hebben duidelijk uit gelegd wat er gebeurd was en hij begreep wat er gebeurd was. En dat het zijn eigen schuld was. Ondertussen dat Robin haar verhaal deed aan de eigenaar, was ik nog even met die beveiliger aan het praten.... hmmm best knappe kerel hoor Hij beloofde me dat Mark nooit meer daar naar binnen kwam, zodat wij veilig daar konden komen feesten!
(in mijn gedachten had ik zijn armen al om me heen.... nee niet te snel gaan carmen hihi)

We zijn maar op tijd naar huis gegaan en ik heb bij Robin op de bank geslapen, nadat we het uitvoering nog over Mark hadden gehad.

Zaterdag zijn we naar de lady's night geweest. Tja wat moet ik daarvan zeggen... Het was gezellig in het begin. Maar er gebeurde iets waar ik al bang voor was. En dat was dat Robin me probeerde te versieren. En dat is en was mijn bedoeling niet. Ben er erg verdrietig van. Ze heeft me zelfs geprobeerd te kussen. Nee ik ben hetero! toch?!? Of ben ik mezelf iets aan het voorhouden? Ik weet het ook niet meer. Ben er zelf flink van in de war, weet wel dat ik Robin dus even niet meer zie, omdat ik er zo van schrok dat ik haar van me af heb geduwd, en haar verteld heb dat ik haar nooit meer wou zien.

Ik ga mezelf maar weer in slaap huilen... voel me zo klein.

Het VP Dagboek is Fictief, en wordt geschreven door een aantal VP schrijvers.
Enige overeenkomsten of herkenning met de hier beschreven personages berust op toeval.

Voeg "Woensdag gehaktdag" toe aan Digg Voeg "Woensdag gehaktdag" toe aan del.icio.us Voeg "Woensdag gehaktdag" toe aan StumbleUpon Voeg "Woensdag gehaktdag" toe aan Google

Categorieën
Niet-gecategoriseerd

Reacties

1. Avatar van Blossom
    Hé toppie An; ik had het zelf kunnen schrijven..... ik herken wat stukjes......
  2. Avatar van Cath59
    Eindelijk het vervolg....
  3. Avatar van Mysteriouslady
    an! helemaal geweldig! de verhaallijn is echt goed en spannend!
  4. Avatar van Renee-
    haha Blossom :Enige overeenkomsten of herkenning met de hier beschreven personages berust op toeval.

Trackbacks

Totaal aantal trackbacks 0
Trackback URL: