Bekijk RSS Feed

lief VP-dagboek

Het blijft gissen......

Beoordeel dit bericht
Lief dagboek

Ik heb goed nieuws; althans voor mijn vader, eigenlijk. Mijn vader heeft een grote prijs gewonnen in de staatsloterij. Het gaat om maar liefst 2 ton! Een 2 met 5 nullen…..YEEEEEAAAHHHHH!!!! Ik kwam gisteren niks vermoedend door de achterdeur naar binnen. En waarschijnlijk had me al aan zien komen, want ik zag mijn vader midden in de kamer met een grote grijns van oor tot oor en een supergrote zilveren envelop in zijn handen. Eigenlijk zag het er best maf uit, zo’n klein kaal glanzend hoofd boven zo’n mega-envelop. Hij kon zijn geluk niet op, natuurlijk. Oh wat gun ik hem dit…hij wint nooit wat, dus eindelijk een keer. Wat kun je allemaal niet doen met zoveel geld en dat netto, schoon!

Toen ik hem die vraag stelde, kreeg ik van hem te horen, dat hij graag met mij en Aagje eens een mooie cruise zou willen maken naar het Caribische gebied. Tja…..graag, dacht ik, heel graag zelfs, maar dan wel zonder Aagje of anders lozen we haar wel onderweg, haha…..Ik kon moeilijk op dat moment zeggen wat ik dacht en deed vrolijk mee. Goed de rest van de middag naar een lekkere lunchroom gegaan en het alvast een beetje te vieren met gebak. En hebben we natuurlijk veel gepraat over zijn plannen, hoe het geld te besteden.

Toen ik trouwens aan mijn vader vroeg waarom ik Aagje zo weinig had gezien de laatste tijd; mompelde hij maar wat vaags over…..ziekte van haar zus en dat ze daar veel moest helpen. Het geheel kwam niet echt overtuigend op mij over. Het lijkt wel of het meer van zijn kant komt dan van haar kant.

Nog geen nieuws over Rick, wel zag ik een stukje in de krant staan vanochtend. Een heel kort berichtje en een oproep voor getuigen; of er dus iemand op dat tijdstip aanwezig was en misschien iets opvallends heeft gezien. Ik was meteen weer een beetje uit mijn doen. Hoe had ik ooit zo stom kunnen zijn; ik had verder moeten lopen op dat strand, misschien had ik hem dan nog wel op tijd kunnen zien. Misschien was dan de dader wel vertrokken; als hij Rick met mij gezien had. Ik had tegen Rick gezegd, kom naar strandpaal 14, maar hij was aangetroffen door een voorbijganger bij paal 10. Mij een raadsel waarom hij daar lag. Ik had de sms ook laten lezen aan de politie als alibi. Iemand heeft hem meegelokt van paal 14 naar 10? Ik kan beter maar ophouden te piekeren.

Enfin vanavond naar het Mayafeest en zaterdag naar dat Ladies Only. Spannend……ik ga helemaal los, dat heb ik echt wel verdiend.

Oh de telefoon gaat……..ik ga stoppen.

Tot snel …..Carmen

Het VP Dagboek is Fictief, en wordt geschreven door een aantal VP schrijvers.
Enige overeenkomsten of herkenning met de hier beschreven personages berust op toeval.

Voeg "Het blijft gissen......" toe aan Digg Voeg "Het blijft gissen......" toe aan del.icio.us Voeg "Het blijft gissen......" toe aan StumbleUpon Voeg "Het blijft gissen......" toe aan Google

Categorieën
Niet-gecategoriseerd

Reacties

1. Avatar van Mysteriouslady
    Oh yeaah baby!!!!!!
  2. Avatar van Blossom
    Ik snap alleen weer niet dat dat blog van mij maar steeds ergens blijft hangen en niet bovenaan in het rijtje op de homepage komt te staan. Word er een beetje moe van.......
  3. Avatar van Cath59
    Leuk weer...
  4. Avatar van *An*
    leuke wending!!
  5. Avatar van Mloes
    Leuk!
  6. Avatar van Blossom
    Thanxxxxx eens kijken of ik morgenmiddag nog een stukkie schrijf, moet eerst werken. En weet niet of ik dan nog inspiratie heb.
  7. Avatar van Renee-
    ik vraag me af... waar blijft het vervolg?
  8. Avatar van *An*
    oh ik ben alweer aan de beurt of niet?
  9. Avatar van Blossom
    Jaaaaa haha heb je net toevallig een pb gestuurd om je te herinneren.
  10. Avatar van Blossom
    Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Renee-
    ik vraag me af... waar blijft het vervolg?
    Ja sorry ik had echt geen zin dit afgelopen weekend om een aantal redenen.
    Ann gaat verder......
  11. Avatar van Renee-
    tis net of ik middenin een leuk boek zit en ik niet meer weet waar ik m gelaten heb. frustrerend omdat je verder wil lezen. Alleen dit boek moet nog geschreven worden hihi

nou ja, zie het maar als een compliment dames
  12. Avatar van *An*
    dat is zeker een leuk compliment Renee!

Trackbacks

Totaal aantal trackbacks 0
Trackback URL: