Vrouwen power: De site voor vrouwen die weten wat ze willen
Het gezelligste forum van Nederland en België:  4129391 reacties in 35964 topics door 9245 leden - Net geregistreerd: guusje38 - 31 juli 2010, 22:21:59
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Wist je dat... je nu je eigen forum banner kunt maken? hosted by:
Betrouwbare hosting door Nxs Internet
in   Uitgebreid zoeken in het forum!
  Home HOME   Forum FORUM   Vrouwen links WEBGIDS Koop de leukste tijdschriften nu online bij VP!! KIOSK Leuke top40 lijstjes met muziek, films en meer... STEM! Persoonlijke foto albums van onze leden FOTO ALBUMS Spelletjes spelen SPELLETJES Chatrooms CHAT Vrouwenpower kalender Kalender Leden lijst Leden Inloggen Log in Registreer Registreren  
Vrouwen Power!  |  Maatschappij en nieuws  |  Columns (Moderators: hypnosa, PokeLon)  |  Topic: Groot en Sterk

Community

Nieuw!!= nieuw    Tip van VrouwenPower!!= tip!

Advertentie
Shoutbox
 Van hetzelfde Liena :-)
Vandaag om 17:56:16 door Tante Sidonia
 fijne vakantie allemaal
Vandaag om 14:16:16 door liena
 Waarom toch zoveel gasten... wordt lid!!
Vandaag om 12:44:37 door Mng83
 Whahahahahaha 
29 juli 2010, 22:59:46 door Von
 Ze smelten de kazen Stoute wenkbrouwtjes
29 juli 2010, 22:58:40 door Tante Sidonia

Shout archief

Community stats

88 gasten, 20 leden (4 verborgen)
flowsie, jennn, full focus, Zyggi, channe, Von, guusje38, fotoball, Sel, Jane, baukje, *Marit*, Vipje, franske, Ieniemienie, Bloemetje

Leden: 9245
Reacties: 4129391
Topics: 35964
Categorieën: 16
Aantal forums: 164
  Pagina's: [1] | Omlaag 
pagina:   « vorige volgende »
  E-mail dit topic naar een vriendin.  |  Printvriendelijke versie weergeven (ook sneller surfen!)  
Auteur Topic: Groot en Sterk  (gelezen 621 keer)
Grace
Grace Ellen

VP Columnist
*

Reacties: 162 (Beginner)
OfflineVrouw Bekijk profiel Stats
« Gepost op: 23 februari 2010, 22:07:35 »

Drie maanden geleden sta ik samen met baas B. tijdens een presentatie aan de bar.
   “Dit jaar geef ik geen kerstpakketten weg.”
   “Dat kan.” Ik knik een keer en haal mijn schouders op, want in deze tijden kan ik het mij goed voorstellen dat er érgens op bezuinigd moet worden. Daarnaast zit ik ook niet echt te wachten op een doos vol met spullen waar ik niets aan heb. Volgens mij heb ik de sardientjes van twee jaar geleden zelfs nog in de kast staan. Maar mijn reactie is duidelijk niet wat hij voor ogen had. Ik wacht het even af en na twee minuten steekt hij weer van wal.
  “Heb je je mail vandaag niet gecheckt?”
  “Na vier uur niet meer, nee. Hoezo?”
  “Oh.” Teleurgesteld kijkt B. naar de presentator op het podium die nog steeds met zijn toespraak bezig is. “Ik ga het toch vertellen!” In een poging om de spanning op te bouwen houdt hij even stil en kan hij zich nog net beheersen om een tromroffel te maken. “Als kerstpakket…..gaan jullie allemaal een weekend weg naar Scheveningen!"
Terwijl de informatie tot mij doordringt zie ik de volledige redactie alweer als een stel verzopen garnalen lallend over het strand baggeren. Onbewust graai ik even in mijn tas naar mijn telefoon en vraag ik mij af hoe ik dat aan Dennis moet vertellen.
  “Met je wederhelft!”
  “Oh! Ja, leuk! Echt hartstikke leuk!”

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver. Met een tas vol eten, drinken, badschuim en nieuwe lingerie gingen we op weg naar ons weekendje Scheveningen. Nou als dit niet romantisch zou worden..
Onze Tom wees ons feilloos de weg terwijl we samen meeblèrden op de gouwe ouwe van Michael.
Volgens Tom hadden we onze bestemming bereikt. De steigers rond het witte gebouw leken mij niet bedoeld voor nachtelijke serenades en twijfelend lopen we een rondje om het pand. Bij de voordeur wacht ons de verassing: Geachte gast, wegens de verbouwing hebben wij uw reservering verplaatst naar Hotel Dan weet je het wel. De kleine surprise mocht de pret niet drukken dus reden we vrolijk door naar het andere hotel.
  “Nee, mevrouw wij weten niets van een regeling.” De dame in kwestie maakte ook weinig aanstalten om zich wat verder te ontwikkelen op het gebied van organisatie en planning dus besloten we een uur later terug te komen om het met haar collega te bespreken. Met het verdwijnen van de koffie in mijn kopje steeg het gevoel van verontwaardiging met grote stappen. En in gedachten zag ik vriendin S. het toch al niet stabiele hotel compleet ondersteboven keren, wanneer hetzelfde scenario haar was overkomen.
  “We moeten hier wel iets van zeggen hoor.” Dennis knikt terwijl hij afgeleid wordt door het speculaasje wat onaangeroerd naast mijn kopje ligt. “En als ik het dadelijk niet doe, doe jij het dan?”
Hij knikt met het koekje in zijn mond.
  “… dan moet u maandag even een mailtje sturen.”
Vol ongeloof staar ik de vrouw achter de balie aan. “Dus wat u zegt is dat we beter terug naar huis toe kunnen gaan en het maandag met de manager op kunnen nemen?”
  “Ja.”
De blik op Dennis’ zijn gezicht weerspiegeld mijn gevoel en op dat moment gaat de knop om.

Met de sleutel van kamer 51 als een trofee stappen we in de lift. In gedachten loop ik het zojuist gevoerde gesprek na, beheerst en correct maar zeker onverbiddelijk ben ik op mijn strepen gaan staan en ook blijven staan! Dennis knijpt mij zachtjes in mijn arm.
  “Ik ben echt super trots op je!”

Danoontje powerrrrrrrr
« Laatste verandering: 3 maart 2010, 14:17:04 door PokeLon » Gelogd
Advertentie

*

Reacties: 18.066 (Superster)
OnlineVrouw Bekijk profiel WWW Stats

Kampioen van

« Reageer #1 Gepost op: 23 februari 2010, 22:10:45 »

leuk geschreven thumbsup

anyone can catch your eyes, but it takes someone special to catch your heart

*An*
Vertrouwen krijg je niet zomaar, dat moet je verdienen

*

Reacties: 24.486 (Diva)
« Reageer #2 Gepost op: 23 februari 2010, 22:15:37 »

laugh laugh goed zo!! Echte power hoor door op je strepen te gaan staan thumbsup

*

Reacties: 82.656 (PowerVrouw)
« Reageer #3 Gepost op: 24 februari 2010, 19:33:22 »

thumbsup

Kimberley
Forum moderator

*

Reacties: 70.255 (PowerVrouw)
OfflineVrouw Bekijk profiel WWW Stats
« Reageer #4 Gepost op: 24 februari 2010, 20:15:03 »

laugh specool

Happiness is like a butterfly. The more you chase it, the more it eludes you.
But if you turn your attention to other things, It comes and sits softly on your shoulder.

*

Reacties: 8.042 (Soapie)
« Reageer #5 Gepost op: 25 februari 2010, 12:29:45 »

Zou ook écht wat voor ons zijn!  laugh

My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished two bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already.

*

Reacties: 58.988 (PowerVrouw)
« Reageer #6 Gepost op: 25 februari 2010, 13:13:48 »

specool

Het leven is een droom, maar dromen is geen leven

*

Reacties: 58 (Nieuweling)
« Reageer #7 Gepost op: 25 februari 2010, 16:26:41 »

thumbsup vrouwen power! You go girl!

*

Reacties: 5.618 (Soapie)
« Reageer #8 Gepost op: 26 februari 2010, 17:02:22 »

grappige ervaring. Roll Eyes

*weten is dat ik niets ben
liefde is weten dat ik alles ben
*daartussen speelt mijn leven zich af*

*

Reacties: 15.943 (Superster)
« Reageer #9 Gepost op: 26 februari 2010, 17:09:39 »

laugh laugh thumbsup

*

Reacties: 9.951 (Soapie)
« Reageer #10 Gepost op: 26 februari 2010, 20:00:19 »

specool
Grace
Grace Ellen

VP Columnist
*

Reacties: 162 (Beginner)
« Reageer #11 Gepost op: 2 maart 2010, 20:02:47 »

cheer   Grote lach

Reacties: 361 (Gemiddeld)
« Reageer #12 Gepost op: 2 maart 2010, 20:04:27 »

Wat een grappige verhaal Grote lach
  Pagina's: [1] | Omhoog 
  E-mail dit topic naar een vriendin.  |  Printvriendelijke versie weergeven (ook sneller surfen!)  

Vrouwen Power!  |  Maatschappij en nieuws  |  Columns (Moderators: hypnosa, PokeLon)  |  Topic: Groot en Sterk

Ga naar:  

Contact | Disclaimer | Gebruiksvoorwaarden | Privacy | Forum reglement | VP logo's, links etc. | powered by NXS
© 2010 sprintweb