PDA

Bekijk Volledige Versie : win 2 kaartjes voor HERCULES

felice
01-08-14, 11:19
https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/1471ba909a9f8ee0?projector=1

Even er tussen uit? even weg uit de realiteit?
Ik zeg DOEN!

Ik heb 2 sets bioscoopkaarten voor 2 personen voor de film Hercules.
En voor de verliezers nog 2 keer een fitness set
Grijp je kansen, zou ik zeggen.
Hercules draait vanaf gisteren : 31 juli in de bioscoop, in 3D en IMAX 3D.

HERCULES
Dwayne Johnson is Hercules in de spectaculaire 3D actiefilm gebaseerd op de klassieke mythe. Als leider van een groep huurlingen
probeert Hercules een bloederige burgeroorlog in het land Thrace te stoppen en de rechtvaardige koning te herstellen op zijn troon.
Hercules heeft de kracht van een God maar voelt al het lijden als een mens. Zijn mythische krachten zullen worden getest door ondenkbare
tegenstanders in deze film van Brett Ratner over ??n van de meest epische actiehelden allertijden.
HERCULES draait vanaf 31 juli a.s. in de bioscoop, in 3D en IMAX 3D.
www.herculesfilm.nl (http://www.herculesfilm.nl)

58199

Post hieronder je commentaar op de trailer: de 2 leukste commentaren winnen de kaartjes
De actie loopt tot 12 augustus 2014

Judith77
01-08-14, 15:36
De trailer ziet er goed uit

Het ziet er heel realistisch uit,en het lijkt mij ook een gave film om te zien
Er zit behoorlijk wat spanning in
En de mannen mogen er ook zijn
Die wilde dieren zijn ook echt spectaculair

sepia
03-08-14, 01:58
Wow, ziet er spectaculair uit. Ik heb wel zin in een avondje bios. Maar de troostprijs vind ik ook niet verkeerd. Sterker nog: die fitnessset heb ik eigenlijk nog liever.

vdbroek1
03-08-14, 13:55
Mannen denken vaak dat wij vrouwen niet van actiefilms houden, maar wij weten natuurlijk wel beter! Ik ben gek op de films met Dwayne 'The Rock' Johnson omdat hij niet alleen een actieheld is maar ook een enorm komisch talent heeft.

In deze trailer doet hij weer precies wat ik graag van hem zie: de held spelen. En omdat hij een populaire acteur is wordt er ook nog eens lekker veel geld uitgegeven aan de special effects. Die zien er dan ook prima uit in deze trailer en het is ook meteen duidelijk dat ze de humor niet vergeten zijn. Wat mij betreft dus het ideale avondje uit!

Irene_de_Vreede
04-08-14, 21:54
Ik ben niet zo'n filmmens, maar ben wel benieuwd wat een fitnessset inhoud.

nikkipooh5
05-08-14, 10:10
De trailer geeft me precies waar ik van hou: een mix van actie en humor. Al die epische vechtfilms vind ik geweldig (Gladiator, 300, etc). De mannen zijn altijd 'in shape' en het ziet er op het grote doek in de bioscoop erg goed uit. Hercules vecht in deze trailer tegen allerlei mythische beesten en de special effects waren nog nooit beter dan nu. Zo te zien was Dwayne Johnson geboren om deze rol te spelen!

Puk
05-08-14, 20:43
Hercules de zoon van Zeus, hoever moet en gaat hij deze keer voor terug keer bij zijn geliefde prinses? Wat ik van de trailer kan zien beloofd het een spectaculaire spannende en emotionele film te zijn. Ik kijk er eigenlijk best wel naar uit! Spannend......:)

Virgo62m
05-08-14, 21:01
Ik en mijn vrouw vallen wel op dit soort spektakelfilms met sagen en legendes in de hoofdrollen. Middels de Computer-Animated-Graphics worden de monsters ook steeds levensechter. Lijkt mij echt een speciaal om deze dan ook echt in 3D te gaan zien.

vdbroek1
15-08-14, 08:55
goeiemorgen! :D

is er al iets bekend? :)

felice
15-08-14, 09:12
oeps!!! ben ik even blij dat jij me daar aan herinnert! vanavond haal ik het even door de stemmachine ( ben nu niet thuis)
En excuses!

felice
16-08-14, 10:15
de winnaars zijn Sepia en vandebroek 1

nu moet ik alleen nog een manier verzinnen waarop ik het screenshot van de random-name-picker kan posten

Virgo62m
16-08-14, 10:58
Proficiat winnaars :veryhappy:

vdbroek1
16-08-14, 12:28
leuk! :D Sepia ook gefeliciteerd!

Marith
16-08-14, 13:02
Gefeliciteerd!!

Irene_de_Vreede
16-08-14, 14:20
Gefeliciteerd, geniet van de film!

Puk
16-08-14, 14:24
Gefeliciteerd winnaars geniet ervan!!!

vdbroek1
18-08-14, 21:29
Hoe gaat het nu verder? Moet ik nog wat doen? :)

felice
18-08-14, 21:35
mij een pb sturen met je adres

vdbroek1
24-08-14, 22:12
Ontvangen, dankjewel! :specool: